طاهرخانی: قهرمانی نساجی نشان از همدلی مجموعه تیم بود/ پیشنهاد 8 میلیاردی داشتم اما می‌خواستند با 300 میلیون برای استقلال بازی کنم!

« شاهین طاهرخانی » مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران درگفت‌وگو با رکنا، درخصوص فصلی که در این تیم پشت سرگذاشت اظهار داشت: خداراشکر این فصل اکثر بازی‌های سخت و مهم را با موفقیت پشت سرگذاشتم و حاصلش قهرمانی بود که با شایستگی تمام بدست آوردیم. به شخصه خیلی خوشحالم که توانستم درسال حضورم دراین تیم قهرمانی جام حذفی را تجربه کنم چرا که همیشه گفته‌ام عزت دست خداست همه چیز درنهایت با اجازه او اتفاق می‌افتد.

وی درمورد تجربه قهرمانی جام حذفی با این تیم ادامه داد: قهرمانی با تیم خوب نساجی نشان از همکاری و همدلی با برنامه بودن کل مجموعه بود. چون این قهرمانی به سختی و باتلاش تمامی بچه‌ها و کادرفنی بدست آمد خیلی برایمان باارزش بود. البته ناگفته نماند که قهرمان شدن اصلا کار ساده‌ای نیست، باید با تمام وجودت بخواهی و به همان اندازه که خواستی بجنگی و تلاش کنی تا بتوانی به این مهم جامع عمل بپوشانی.

مدافع نساجی مازندران  درواکنش به جدایی‌اش از تیم فوتبال استقلال گفت: یکسال از قرار دادم با استقلال باقی مانده بود که از لیگ قطر پیشنهاد 8 میلیاردی دریافت کردم. علارغم اینکه مبلغ پیشنهادی آن تیم خیلی بالا بود به دلیل اینکه پس از 3 سال در تیمم جا افتاده بودم شرایط خوبی داشتم تصمیم گرفتم تا در استقلال بمانم. آقای سعادتمند هم با جدایی‌ام مخالفت کرد و درخواست تمدید داد که با اشتیاق تمام آن را پذیرفتم. اما وقتی مدیریت تغییر کرد آقای مددی سرکار آمدند. به من گفتند قراردادی که بسته شده قبول ندارند. درحالی که من قانونی می‌توانستم شکایت کنم و تمام مبلغ قرار دادم رو بگیرم ولی نه تنها اینکار را نکردم بلکه از قرارداد سال گذشته‌ام هم 30٪؜ بخشیدم.

وی افزود: درنهایت تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم چرا که چنین رفتارهایی واقعا برایم ناراحت کننده بود. تمامی این اتفاقات درشرایطی رخ داد که باشگاه ازم خواسته بود چشمم را روی تمامی پیشنهادات میلیاردی ببندم با 300 میلیون به همکاری‌ام با آن‌ها ادامه دهم. درحالی که رهن یک خانه معمولی در آن زمان 500 میلیون تومان بود. واقعا چطور می‌توانستم بااین شرایط ادامه دهم؟؟ وقتی که به وضوح می‌دیدم آن‌ها قصد دارند من را با چنین رفتارهایی به درب خروج راهنمایی کنند.

طاهرخانی در پاسخ به قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر خاطر نشان کرد: واقعا بازیکنان، مربیان و کادرفنی تیم استقلال کار بسیار سخت و بزرگی را انجام دادند. چرا که توانستند این تیم را پس از سال‌ها و بدون باخت قهرمان کنند. دوست دارم به تمامی آن‌ها برای این قهرمانی تاریخ‌سازی تبریک و خداقوت بگویم.

وی درخصوص برنامه‌اش برای فصل بعد اضافه کرد: واقعا نمی‌دانم درآینده چه اتفاق خواهد افتاد. اما باید همیشه زندگی‌ام آن راهی را که خدا جلو پایم می‌گذارد را می‌پذیرم و با قدرت ادامه میدهم، چون ایمان دارم خدا برایم قشنگ می‌چیند.

انتهای پیام/

کدخبر: 786465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟