صحبت های فصلی واعظ آشتیانی در خصوص فدراسیون فوتبال/ یک روز دوست یک روز دشمن!

به گزارش رکنا: فدراسیون فوتبال این روزها درگیر اتفاقات عجیبی است و پس از برکناری رییس فدراسیون و عزل او به نظر می رسد با شیب ملایمی رو به ارامش حرکت می کند.  با این حال برخی از مدیران سابق ورزش کشور که کارنامه چندان درخشانی هم ندارند همچون گذشته تنها به فکر شعار دادن هستند، اما سوال اینجاست افرادی که هیچ سمتی اکنون ندارند چرا هر روز با انجام مصاحبه به دنبال مطرح کردن نام خود هستند؟

امروز امیر واعظ آشتیانی مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در گفت و گویی در خصوص مسائل مربوط به فوتبال ایران، اعضای مجمع ، هیات رئیسه و ... صحبتهایی انجام داده اما سوال این است که نقش او در این میان چیست؟ جالب است آشتیانی برای سومین روز پیاپی مصاحبه های خود را به صورت متوالی انجام می دهد.

واعظ آشتیانی که علاقه خاصی به مصاحبه کردن دارد چه کمکی می تواند به شرایط فعلی فوتبال ایران کند که هر روز یک نسخه جدید برای فدراسیون میپیچد؟

وی که تا دیروز منتقد فدراسیون بود، مشخص نیست چرا همزمان با ارجاع پرونده تخلفات عزیزی خادم به کمیته اخلاق به مدافع او تبدیل شده و شرایط فعلی فدراسیون رو متشنج میکند

وی مدعی شده وزارت ورزش باید مستقیما به مسائل فدرسیون فوتبال نظارت کند و شاید هم منظور وی این است که متولیان ورزش بیایند و در فوتبال ایران تصمیم گیرنده باشند اما مگر آنها حق دخالت در فوتبال را دارند؟ هرچند پیش از این وزیر ورزش با دخالت های بی جای خود در انتخاب سرپرست فدراسیون به نوعی مسئول هرج و مرج کنونی فوتبال است.

عجیب است که مدیرعامل اسبق استقلال که خودش را یک فوتبالی تمام عیار می داند از این موضوع ساده هم بی اطلاع است که هیچکس خارج از فدراسیون فوتبال حق دخالت در امور فوتبال کشور را ندارد و زیاد به قوانین فیفا آگاه نیست.

بهتر است دوستانی که اطلاع دقیقی از مسائل ندارند بیرون گود نشسته و برای بهبود شرایط فدراسیون دعا کنند چون انجام مصاحبه های منفعل که به منظور خودنمایی انجام می شود دردی از فوتبال ایران دوا نمی کند.

 

کدخبر: 772419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟