پورعلی: از حضور در ذوب‌آهن خوشحالم/ یزدانی وقت خالی کم دارد

هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ بیست و یکم به عهده مهدی تارتار است. ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد صنعت نفت آبادان عبور کرد. ذوب‌آهن در هفته دوم با نتیجه 2 بر صفر از استقلال شکست خورد. ذوب‌آهن در فصل بیستم لیگ برتر تا آستانه سقوط از لیگ برتر پیش رفت.

به گزارش رکنا، «پویا پورعلی» هافبک جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر خوش درخشید و شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با وی مطرح شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص این شایعه اظهار داشت: من با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد دارم و تا لحظه آخر قرارداد، به این تیم پایبند هستم.

وی ادامه داد: افرادی با من تماس داشتند و از استقلال با من صحبت کردند که من در همان لحظات اولیه مکالمه، به آنها می‌گفتم که بازیکن ذوب‌آهن هستم و بهتر است با باشگاه مذاکره کنند. بله؛ از باشگاه استقلال بامن تماس داشتند اما من در جریان روند مذاکرات نیستم و مدیربرنامه‌هایم و باشگاه ذوب‌آهن می‌تواند بهتر به این سوال پاسخ دهد. من از حضور در اصفهان خوشحالم و به دنبال جبران نتایج نیم فصل اول با ذوب‌آهن هستیم. جا دارد از آقای تارتار تشکر کنم که به من و سایر بازیکنان جوان بها دادند تا بتوانیم خودی نشان دهیم و انشاالله با نتایج خوب نیم فصل دوم، پاسخ اعتمادشان را خواهیم داد.

پورعلی که پسرخاله «حسن یزدانی» قهرمان کشتی ایران و جهان است، درخصوص او نیز توضیح داد: حسن را کمتر می‌توان بیکارگیر آورد. اون همیشه یا در حال تمرین هست، یا در مسابقات جهانی. خودمون اگر بخواهیم اونو ببینیم باید چند هفته صبر کنیم. حسن الگوی ما است و افتخار می‌کنم که پسرخاله‌ای چون حسن دارم چون او، خیلی در راه ورزش حرفه‌ای بمن کمک کرد.

کدخبر: 768818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟