فوری:  مذاکره جدی رضاوند با فولاد خوزستان

 آرش رضاوند هافبک هجومی تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی به فولاد خوزستان پیوست. گفتی است که این بازیکن با صالح حردانی مدافع فولاد  معاوضه و به جمع شاگردان نکونام پیوست. 

به گزارش رکنا، اگرچه تیم فوتبال استقلال در نیم فصل لیگ برتر باشگاه‌های ایران عنوان نخست را به دست آورد اما برای تقویت خود به دنبال جذب چند بازیکن است.

«صالح حردانی» یکی از بازیکنانی بود که فرهاد مجیدی حساب ویژه‌ای روی جذب او باز کرد. بر همین اساس مدیران باشگاه استقلال از مدت‌ها پیش به دنبال جذب بازیکن ملی‌پوش فولاد بوده و مذاکراتی را با مدیران باشگاه خوزستانی انجام داده‌اند. این درحالی بود که باشگاه فولاد موافقت خود برای انتقال حردانی را به شرطی اعلام کرد که استقلال رضایتنامه قطعی «آرش رضاوند» را صادر کند.

بر همین اساس مذاکرات انتجام شده بین 2 باشگاه مذکور نتیجه داد و آرش رضاوند هافبک هجومی استقلال در معاوضه با حردانی به فولاد خوزستان پیوست. 

لازم به ذکر است که با جدایی رضاوند فرهاد مجیدی به دنبال جذب یک بازیکن در پست مهاجم خواهد بود. که بررسی‌های خبرنگار رکنا نشان می‌د‌هد سرمربی استقلال به دنبال یک بازیکن برزیلی برای تقویت خط حمله تیمش در نیم فصل دوم خواهد بود. در صورتی که آنها نتواند جای خالی رضاوند را با بازیکن خارجی مدنظرشان پُر کنند، سراغ بازیکن داخلی می‌روند.

کدخبر: 767962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟