دادگان: ویلموتس انتخاب تاج نبود/  از کجا برای استقلال و پرسپولیس مدیر انتخاب می کنید؟ + فیلم
حجم ویدیو: 31.84M | مدت زمان ویدیو: 00:04:20

لیگ قهرمانان آسیا با نام رسمی ای‌اف‌سی چمپیونز لیگ، یک رقابت سالانهٔ فوتبال باشگاهی قاره‌ای است. لیگ قهرمانان آسیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) برگزار می‌شود. لیگ قهرمانان آسیا از سال ۱۹۶۷ و با نام جام باشگاه‌های آسیا آغاز گردید. لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۰۳−۲۰۰۲ با الگوبرداری از لیگ قهرمانان اروپا به لیگ قهرمانان آسیا تغییر نام داد.

به گزارش رکنا ورزشی، محمد دادگان در خصوص آخرین شرایط فوتبال ایران در برنامه ورزشگاه اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می خوانید: 

*از جایی با من تماس گرفتند که اگر می خواهید مدیرعامل پرسپولیس شوید با من جلسه بگذارید.

*بعضی معاونین و مدیران از خارج ورزش به وزیر ورزش توصیه می شوند.

*مهدی تاج با من تماس گرفت. او نقشی در انتخاب ویلموتس نداشت. وزیر ورزش وقت در نامه اش برای رئیس فدراسیون نوشته بود جهت اطلاع و بهره برداری. هر چند در آن زمان وزارت ورزش اعلام کرد، وزیر روی همه نامه ها می نویسد جهت اطلاع اما به به قضیه «بهره برداری» آن اشاره نکرد. البته آقای تاج هم نرمش هایی داشت. به صراحت می گویم از داخل پول خرج می کنند تا دادگاه ویلموتس به تاخیر بیفتد. 

*بسیاری از وزیران ورزش به خاطر ارتباطات سیاسی که با رئیس جمهورهای وقت داشتند، انتخاب شدند. وقتی برای معاون قهرمانی وزیر دو مرتبه مراسم معارفه برگزار می کنند و وزیر مرتبه دوم در آن حاضر می شود، این نشاگر این است که وزیر از انتخاب رضایت نداشته است. 

*بگذارید درد دلم را واضح بگویم وزرای ورزش معمولا خبرنگاران و دبیران ورزشی را به عنوان مشاور انتخاب می کنند که کسی نتواند علیه وزرا صحبت کند.

*برای استقلال و پرسپولیس 10 مدیرعامل انتخاب کردند آیا کسی نباید پاسخ بدهد که این مدیران در خصوص تراز مالی، عملکرد اجتماعی و ...چه ارزیابی داشتند؟ ما از کجا برای استقلال و پرسپولیس مدیر انتخاب می کنیم.

*بارها گفته ام استقلال و پرسپولیس در بورس قرار نمی گیرند.

*وظیفه منصوریان نیست که درباره مسائل غیرفنی پیگیر باشد؛ اما به این خاطر که دلسوز است ناچار می شود از مسئولان مختلف شهر آبادان درخواست بودجه کند.

کدخبر: 762114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟