امیری: با حذف استقلال و پرسپولیس آبروی فوتبال ایران را بردند + فیلم
حجم ویدیو: 23.76M | مدت زمان ویدیو: 00:03:29

به گزارش رکنا ورزشی، وحید امیری بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می خوانید: 

*این پیروزی را تبریک می گویم. امیدوارم در ادامه مسیر پرسپولیس را به جایی که می خواهیم برسانیم. با توجه به کمبودهایی که در نیم فصل اول داشتیم مخصوصاً، در بخش مدیریت. الحمدالله نتایج خوبی گرفتیم.

*مسائل مالی؟ ما همیشه امیدواریم مشکلات حل شود. اما هیچ وقت حل نشده است. سرآمد این اتفاق حذف از لیگ قهرمانان آسیا بود که آبروی فوتبال ایران را بردند. حالا هر کسی که می خواهد باشد. کسی هم مسئولیت این قضیه را قبول نمی کند. متاسفانه باشگاه به فدراسیون پاس می دهد. فدراسیون به باشگاه ولی خب آن کسی که بالاست می بیند. امیدوارم کسی که این کار را کرده وجدانش به درد بیایید. چون زحمات ما و خیلی از تیم های دیگر را زیر سوال بردند. 

*ما هم امیدواریم مشکلات فوتبال ایران حل شود. نزدیک 10 سالی است که می گویند این باشگاه ها خصوصی شوند اما متاسفانه نه از طریق مجلس، نه از طریق باشگاه ها و فدراسیون هم و غمشان را برای حل این مشکل نمی گذارند. 

*هر سال که همهمه و سرو صدایی می شود که باید این تیم های خصوصی شوند؛ اما بعد چند وقت می گویند نه این اتفاق نمی افتد. این تیم نه برای دولت، بازیکن است این تیم برای هوادار امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل شود. 

*بالاخره هر بازی برای بازیکنان پرسپولیس انگیزه وجود دارد که همه توانشان را در بازی بگذارند. شما موقعی که تلاش می کنید تیم تان را قهرمان کنید انگیزه برای دسترسی به سطح بالاتر دارید. بازیکنان تمام تلاش شان را می کنند تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

کدخبر: 762034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟