سیستم جدید فولاد و نکونام در فصل  نقل و انتقالات

جواد نکونام هدایت فولاد خوزستان را به عهده دارد. فولاد خوزستان بعد از پایان هفته چهاردهم با 18 امتیاز در رتبه نهم قرار دارد. فولاد خوزستان  در هفته چهاردهم مقابل  با نتیجه دو بر یک از سپاهان شکست خورد. فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ مقابل پدیده مشهد قرار می گیرد.

به گزارش رکنا، باشگاه فولاد خوزستان که سال قبل بخاطر شکایت باشگاه سپیدرود رشت مبنی بر فسخ غیرقانونی «محمد بلبلی» و عقد قرارداد با این بازیکن، که استعلام لازم برای جذب او گرفته نشده بود، با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه شدند. پنجره‌‌شان بسته شد. اما پس از وقفه و تاخیر‌های متوالی سرانجام با تلاش‌های «حمیدرضا گرشاسبی» مدیرعامل و مسئولان حقوقی و بین‌الملل باشگاه فولاد رای دادگاه بین المللی CAS در خصوص پرونده مربوط به بلبلی صادر و بر این اساس محرومیت فولادی‌ها در جذب بازیکن و حضور در بازار نقل و انتقالات برداشته شد.

علاوه بر این پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسیاری از بازیکنان فولاد مثل: «محسن فروزان، زبیر نیک‌نفس و عارف آقاسی» به دلیل دریافت پیشنهادات خوب از سایر باشگاه‌های لیگ برتری از این تیم جدا شدند.

حال با توجه به نزدیک شدن به نیم فصل اول لیگ بیست و یکم، «جواد نکونام» هم درست مثل سایر مربیان لیگ برتری قصد تقویت تیمش را برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا دارد. این درشرایطی است یک سری از بازیکنان فولاد هم مورد توجه باشگا‌های لیگ برتری قرار گرفته‌اند. اما نکونام در پاسخ به این پیشنهادات سیستم مخصوص به خودش را دارد.

چرا که او به خوبی می‌داند جذب کردن بازیکنان با کیفیت اسم‌ و رسم دار در فاصله زمانی کوتاه تا پایان نیم فصل اول کار سختی است. به همین خاطر او تصمیم دارد به ازای صدور رضایتنامه یک بازیکن از تیمش، 2 بازیکن از دیگر تیم لیگ برتری را به خدمت بگیرد. این در حالی است که نکونام علاقه دارد 2 بازیکن جذب شده با توجه به سیستم چیدمان او به کار فولاد آمده و فرصت چندانی هم برای بازی در تیم‌شان خودشان پیدا نکرده باشند. 

حال باید دید که با نزدیک شدن به نیم فصل اول نکونام برای معاوضه کردن بازیکنان مدنظر تیمش با سایر تیم‌های لیگ برتری چه تصمیم خواهد گرفت.

کدخبر: 761078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز دبیر گروه: وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟