برای عضله سازی به چه نکاتی باید توجه نمود و از چه محصولاتی باید استفاده کرد؟

Untitled-1

عضله سازی و روش های عضله سازی

عضله سازی چیست؟

بدن افراد بسیاری امروزه دچار چاقی است و افراد بسیاری دیگر دچار لاغری در اندام خود هستند. هر دو گروه مایلند اندامی زیبا، ورزیده و نیرومند را دارا باشند. برای این که بتوانید به این اندام دست یابید، می توانید برای عضله سازی اقدام کنید. زمانی که ماهیچه های بدن در حالت طبیعی خود قرار دارند، آب میان بافتی و چربی های بسیاری اطراف آن ها را فرا گرفته است، به همین دلیل این بافت ها به شکل عضله دیده نمی شوند و ورزیده نخواهند بود. برای عضله سازی بدن باید ابتدا آب اضافی اطراف بافت ها را از بین ببرید و بعد از آن به سراغ چربی های احاطه شده خواهید رفت. در این حالت انرژی بدن از طریق همین چربی های سوخته شده تامین خواهد شد و بافت شما در نهایت عاری از هرگونه چربی خواهد بود. در این حالت ماهیچه های بدن شما در هر منطقه به عضله تبدیل خواهد شد و اندامی ورزیده را می توانیم در ورزشکاران مشاهده نماییم.

عوامل مهم در عضله سازی بدن چیست؟

آیا به تنهایی و با نخوردن چربی ها می توانیم به بدنی عضله ای دست یابیم؟ قطعا پاسخ این پرسش مهم منفی خواهد بود و شما برای آن که بدنی عضله ای داشته باشید، باید به بسیاری از پروتکل ها دقت نمایید و بعد از انجام این دستورالعمل ها بدنی زیبا خواهید داشت. از مهم ترین عوامل عضله سازی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ورزش بدون وقفه و متناسب با بدن فرد
  • داشتن ورزش های هوازی در برنامه ورزشی
  • سنگین نمودن ورزش به مرور زمان و زیر نظر مربی ورزشی
  • داشتن تغذیه مناسب و عمل نمودن به آن
  • داشتن خواب کافی
  • افزایش انرژی ورزشکاران و افزایش متابولیسم و سوخت و ساز
  • استفاده از پودر های پروتئین مجاز با توجه به نیاز بدن

با توجه به عوامل مورد نیاز می توانید برای انجام یک ورزش پی در پی اقدام نمایید و با توجه به عوامل دیگر موجود برای خرید نمونه ای از پودر های پروتئینی دارای مجوز اقدام کنید.

2

پروتئین وی هیلمار آمریکا

جایگاه رژیم غذایی و مکمل های غذایی در امر عضله سازی

رژیم غذایی و استفاده از انواع پودر های پروتئینی خاص در امر عضله سازی بسیار مهم است و همین مورد می تواند در ساخت یک عضله به شما کمک نماید. استفاده از غذاهای کم چرب و بدون کلسترول، استفاده از انواع پروتئین های طبیعی موجود در مواد غذایی مانند تخم مرغ و گوشت و مرغ، عدم استفاده از داروهای استروئیدی و غذاهای سالم و ... می تواند در این زمینه به شما کمک نماید. در نظر داشته باشید در صورت مصرف مکرر غذاهای مضر و عدم ورزش مستمر و دائم بدن شما هرگز به مرحله عضله سازی نخواهد رسید. به همین دلیل می توانیم جایگاه مکمل های غذایی مانند پودر پروتئین آلبومین، پودر پروتئین کازئین، پروتئین وی هیلمار آمریکا و غذای سالم را در این هدف بسیار مهم بیان کنیم.

برای عضله سازی به چه نکاتی باید توجه نمود و از چه محصولاتی باید استفاده کرد؟

مهم ترین مواردی که می توانید با رعایت آنها بدنی سالم و عضله ای داشته باشید به قرار زیر است:

  • استفاده از غذاهای خانگی و سالم و دارای میزان پروتئین اندازه و مشخص
  • عدم استفاده از غذاهای چرب و فست فود ها
  • عدم استفاده از مشروبات الکلی و مواد مخدر
  • بدون وقفه ورزش کردن را فراموش نکنید و هر روز بر فشار وارد شده به اندام های خود بیافزایید بدون آن که آسیبی به بدن شما برسد.
  • از غذاهای دارای مواد نگهدارنده بپرهیزید.
  • آب به میزان کافی مصرف نمایید.
  • از محصولاتی که افزایش انرژی ورزشکاران را بر عهده دارند، مانند نوشیدنی های کافئین دار و ... استفاده نمایید.
  • استفاده از انواع پودر ها و مکمل های غذایی مجاز مانند پودر پروتئین کازئین، پودر پروتئین آلبومین و پودر وی هیلمار آمریکا را به میزان درست و صحیح مصرف کنید.

بعد از استفاده از این نکات و به مرور زمان بدنی خوش فرم و تنومند خواهید داشت.

3

جایگاه مکمل غذایی در عضله سازی

پودر وی هیلمار آمریکا

این محصول سبب افزایش قدرت عضلانی در بدن و در اندام های مختلف خواهد شد، همچنین به بهبود آسیب موجود در بافت های اسکلتی کمک خواهد کرد و خستگی عضلات مختلف بدن را با سرعت فراوان به سوی بهبودی خواهد کشاند. در نظر داشته باشید این پروتئین برای عضله سازی نیز مورد استفاده ورزشکاران بسیاری قرار می گیرد.

پودر پروتئین آلبومین

آلبومین به عنوان پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ بسیار مشهور است و دقیقا در این پودر نیز می توانیم این پروتئین که به عنوان محصولی با بیشترین پروتئین در دنیا نیز شناخته می شود، برای ساخت عضله و قدرت بخشیدن به عضلات مختلف بدن مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید پودر پروتئین کازئین

این پروتئین را برای رشد عضلات مختلف مورد استفاده قرار می دهند و به دلیل دیر هضم شدن آن توسط دستگاه گوارش بسیاری آن را از پروتئین وی بیشتر مورد استفاده قرار می دهند. در نظر داشته باشید این محصول نیز دارای آمینو اسید های مختلف و مورد استفاده در امر عضله سازی می باشد.

کلام نهایی

با توجه به موارد عنوان شده می توانید نمونه ای را که بیشتر از باقی نیازمند هستید، تهیه نمایید. با توجه به موارد عنوان شده بهتر است از محصولات دارای برند معتبر و پلمپ شده استفاده نمایید، در این حالت می توانید بهترین محصولات را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

کدخبر: 759925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟