واکنش خبرنگاران بانوان در حاشیه بازی پرسپولیس و تراکتور + فیلم
حجم ویدیو: 35.72M | مدت زمان ویدیو: 00:05:15

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 25 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفربه برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

به گزارش رکنا ورزشی، در حالی که تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند، نکته ای در این میان مورد توجه قرار گرفت.

 حضور خبرنگاران خانم در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی یکی از نکاتی بود که در حاشیه این بازی توجه مخاطبان فوتبال را به خود جلب کرد. البته این مرتبه اولی نیست که خبرنگاران خانم، در ورزشگاه آزادی حاضرمی شوند.

گفتنی است پیش از این در فصل بیست و یکم لیگ برتر( فصل جاری)،خبرنگاران خانم بازی استقلال و فولاد خوزستان را از نزدیک دنبال کردند. با این وجود بعضی خبرنگاران به دلیل عدم صدور کارت خبرنگاری وزارت ورزش عملاً نمی توانند در ورزشگاه حاضر شوند.

البته به نظر می‌رسد یکی از الزامات فیفا برای ورود تماشاگران به ورزشگاه ها، حضور تماشاگران بانوان به استادیوم‌های ورزشی است. به نظر می‌رسد ورود خبرنگاران بانوان هم مربوط به فیفا است.

در همین رابطه خبرنگار رکنا ورزشی روز، لحظاتی با خبرنگاران خانم به گفت‌وگو پرداخت.

کدخبر: 758835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟