وزیر ورزش: بدنسازی ممنوع نیست می خواهیم خیال خواهران راحت باشد + فیلم
حجم ویدیو: 73.66M | مدت زمان ویدیو: 00:10:02

به گزارش رکنا، مرحله دوم مسابقات بین المللی اسکی آلپاین هارپیچ بزرگ ایران امروز در ارتفاعات توچال برگزار شد. در همین راستا «حمید سجادی» وزیر ورزش جوانان هم برای تماشای این رقابت‌ها در این مکان حاضر شد. 

در حاشیه این مراسم وزیر ورزش به صحبت پرداخت که گزیده صحبت های وی را در زیر می خوانید:

*بدنسازی بانوان؟ ممنوع نیست. یکسری از رشته های ورزشی در فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی شروع کرده بود که هنوز مجوز لازم را دریافت نکرده بود. مشغول کار هستند. معاونت ورزشی بانوان به همراه فدراسیون بدنسازی به این نکته رسیدند که ابتدا رسمی و دستور العمل آن صادر شود. وقتی در که باشگاه ها و مسابقات شرکت می کنند خیالشان راحت باشد که مجاز است.

*ناراحتی محمد انصاری و بودجه پرسپولیس: به شخصه هیچ قولی ندادم. اگر باشگاه‌ها به صورت درون تیمی قولی دادند، بهتر است که به حرف‌هایشان متعهد باشند تا تمامی حساب‌ و کتاب‌ها مشخص باشد اگر داریم به سمت حرفه‌ای شدن و خصوصوی‌سازی حرکت می‌کنیم، یکی  از مهمترین این مراحل عبور از اتفاقات مالی و شفاف‌سازی است.

*زمانی که درباشگاه‌ها کار می‌کردم اجازه نمیدادم هیچ کسی به عنوان واسطه اجازه ورود به باشگاه داشته باشد. این دیگر به مدیریت هرباشگاه برمی‌گردد. درخصوص پرونده تیم فوتبال پرسپولیس و استفاده از صندوق عشایر قبل‌تر حرف زدیم و حالا دلیل ندارد دوباره به آن ورود کنیم.

*تابه حال در عمرم هم چنین چیزی را نشنیده‌ام من در ورزش بزرگ شده‌ام. تارو پود من ورزشی است.

*کمیته ملی المپیک منابع دولتی ندارد. این منابع دولتی یک کمک است ما در فدراسیون‌ها بودجه نداریم. بودجه‌ای درکار نیست بلکه تمامی این‌ مبالغ که به عنوان بودجه مورد استفاده قرار می‌گرد درواقع کمک‌های دولت به فدراسیون است.

*از کارهای خوبی که شروع کرده ایم واگذاری پرسپولیس و استقلال است که خوشبختانه مراحل خوبی را طی و دولت هم خیلی کمک کرده است. اجازه دهید اول به عنوان یک ورزشکار قدیمی تر و عضو کوچکی از جامعه ورزش و همینطور در حال حاضر به عنوان خادم ورزش و جوانان از رییس جمهور محترم و مردمی و دوست داشتنی آقای رئیسی تشکر کنم. من شهادت می دهم که از هفته اول شروع کارشان وقتی من خواهش کردم اقداماتی انجام دهیم و ادامه مسیر را برای واگذاری پرسپولیس و استقلال داشته باشیم انصافا ایشان استقبال کردند و دستور اکید دادند که من موافق هستم و راه را ادامه دهید.

*کمیته ملی المپیک منابع دولتی ندارد. این منابع دولتی یک کمک است ما در فدراسیون‌ها بودجه نداریم. بودجه‌ای درکار نیست بلکه تمامی این‌ مبالغ که به عنوان بودجه مورد استفاده قرار می‌گرد درواقع کمک‌های دولت به فدراسیون است. کمیته ملی المپیک منابع دولتی ندارد. این منابع دولتی یک کمک است ما در فدراسیون‌ها بودجه نداریم. بودجه‌ای درکار نیست بلکه تمامی این‌ مبالغ که به عنوان بودجه مورد استفاده قرار می‌گرد درواقع کمک‌های دولت به فدراسیون است. ما هم کمک میکنم و در عرف به آن بودجه گفته میشود. من تاحالا نشنیده‌ام که تا به حال چنین چیزی اتفاق بیفتد. مگر اینکه خودمان بخواهیم مانند خیلی از کارهای دیگر از داخل کشور پالسی بدیم که در این صورت می‌خواهند چه بگوید؟ می خواهد بگوید که چرا دولت پول می دهد و قصد کمک به فدراسیون‌ها را دارد؟ خوب به آن‌ها چه مربوط است. دولت دوست دارد کمک کند.

در انتهای مراسم وزیر ورزش مدال های اسکی بازان را اهدا کرد.

کدخبر: 758807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم سعادتی پور دبیر گروه: وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟