اعلام قرعه‌ های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ سرخابی ها مهمان می شوند

جام حذفی در بزرگداشت و یادبود آزادسازی خرمشهر با عنوان «یادوارهٔ آزادسازی خرمشهر» برگزار می‌شود. تیم استقلال با ۷ قهرمانی و ۶ نایب‌قهرمانی در این مسابقات، پرافتخارترین تیم  جام حذفی محسوب می‌شود. فدراسیون فوتبال ایران جام حذفی را به صورت تک‌حذفی و تک‌بازی برگزار می‌کند و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام حذفی تعلق می‌گیرد. تنها با برگزاری شش مسابقه در جام حذفی هر تیمی می‌تواند مستقیماً به آسیا صعود کند. از سال ۱۳۵۵ تاکنون ۳۴ دوره از مسابقات جام حذفی برگزار شده‌است و ۱۴ تیم قهرمانی در این جام را تجربه کرده‌اند.

به گزارش رکنا، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور امروز از ساعت 13 در سازمان لیگ برگزار شد. صمد مرفاوی و علی اصغر مدیر روستا در این مراسم حضور دارند.

طبق اعلام  امیر حسین روشنک مسئول برگزاری جام حذفی این مرحله از جام حذفی ۲۷ و ۲۸ دی‌ برگزار می‌شود.

مدیر روستا و صمد مرفاوی

آلومینیوم اراک،  نساجی مازندران،  نفت مسجدسلیمان،  پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان، گل گهرسیرجان، فولاد خوزستان،  استقلال، سپاهان اصفهان، پدیده مشهد، مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان،  پرسپولیس، خیبر خرم‌آباد، مس کرمان، خلیج فارس ماهشهر تیم های حاضر در این مرحله هستند.

قرعه تیم ها در این مرحله به شرح زیر است: 

 ذوب آهن - پرسپولیس

پدیده مشهد - مس رفسنجان

گل گهر - نساجی  مازندران

پیکان - استقلال تهران

خیبر خرم آباد -صنعت نفت آبادان

 آلومینیوم اراک - سپاهان اصفهان

مس کرمان - فولاد خوزستان

نفت مسجد سلیمان -خلیج فارس ماهشهر

قرعه کشی جام حذفی

*بعد از برگزاری قرعه کشی جام حذفی صمد مرفاوی در این خصوص اظهار داشت: صمد مرفاوی: فکر نمی‌کنم پیکان، آزادی را برای میزبانی از استقلال انتخاب کند ولی برای تیمی که قهرمانی می‌خواهد فرقی ندارد.

کدخبر: 755869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟