دقیقی: با وجود واکسن خودم و خانواده‌ام به کرونا مبتلا شدیم + فیلم
حجم ویدیو: 6.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

در فصل بیست و یکم لیگ برتر هدایت پیکان به عهده مجتبی حسینی است. پیکان در پایان هفته دهم لیگ برتر با 15 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. پیکان در 5 هفته گذشته 2 شکست، 2 تساوی و یک پیروزی کسب کرده است. پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر مهمان سپاهان  بود که با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

به گزارش رکنا، «سعید دقیقی» سوابق مدیریتی زیادی هم در فوتبال دارد و این روزها به عنوان سرپرست تیم فوتبال پیکان فعالیت می‌کند، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

دقیقی که طی چند روز گذشته تست کرونایش مثبت و راهی قرنطینه خانگی شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص آخرین شرایطش اظهار داشت: زیاد شرایط صحبت کردن ندارم. متاسفانه تست کرونای خودم، همسرم و دخترهای 7 و 10 ساله‌ام مثبت شده است. در حالی که خودم یک دُز واکسن  آسترازنکا و همسرم هم 2 دُز سینوفارم زده بود؛ اما باز هم ما به کرونا مبتلا شدیم. 

وی ادامه داد: هنوز اسکن از ریه‌ام انجام نداده‌ام؛ منتهی سطح اکسیژن خونم پایین است. متاسفانه سویه اُمیکرون خیلی زیاد و همه گیر شده است. دوست دارم از مردم خواهش کنم که مراقب خودشان باشند و تا هرچه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم.

کدخبر: 755063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟