بلادی: جلوی پرسپولیس دنبال ضدحملات بودیم/ متولد سال 65 هستم

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 10بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس 29 آذر ماه سال جاری در جام حذفی به مصاف ویستا توربین رفت.

به گزارش رکنا ورزشی، میلاد بلادی پس از شکست 4 بر صفر تیم ویستاتوربین مقابل پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بالاخره پرسپولیس است و تیم قابل احترامی است. بازیکنان ما تجربه کافی نداشتند. از برخی بازیکنان استفاده کردیم که قبلاً زیاد بازی نکرده بودند. توقع زیادی از شاگردانم نداشتم. بالاخره پرسپولیس تیمی حرفه‌ای است. از زحمات شاگردانم تشکر می‌کنم.

وی درباره اینکه برخی هواداران توقع داشتند بازی به وقت اضافه کشید شود، گفت: قطعاً برای این کار باید دفاعی بازی می‌کردیم و چشم به ضدحملات داشتیم. در دقایقی از بازی خوب بودیم. شاید جو ورزشگاه آزادی برخی از بازیکنان ما را گرفته بود. پرسپولیس هم تعویض‌های خوبی انجام داد. بعد از گل اول شیرازه تیم ما از هم پاشید. انتظار بیشتری از بازیکنان خودم نداشتم و به بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم.

بلادی در پاسخ به این سوال که متولد چه سالی است، گفت: من متولد سال 65 هستم، اما به همراه این تیم از لیگ سه به لیگ دو و لیگ یک صعود کردیم. مدیران باشگاه هم لطف داشتند و به همکاری با من در لیگ یک هم ادامه دادند.

 

کدخبر: 753470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟