جادوگر برای ترابی نسخه پیچید!/ ماجرای تعویض بین دو نیمه چه بود؟

مهدی ترابی (زادهٔ ۱۹ شهریور ۱۳۷۳) بازیکن  پرسپولیس و عضو  تیم ملی ایران است. مهدی ترابی در پست وینگر و هافبک و مهاجم بازی می‌کند. مهدی ترابی پس از نیم فصل بازی در لیگ ستارگان قطر، در ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ به پرسپولیس پیوست تا بار دیگر در لیگ برتر فوتبال ایران برای سرخ‌پوشان توپ بزند. مهدی ترابی در اولین بازی ملی خود مقابل تیم ازبکستان نخستین گل ملی خود را به ثمر رساند که باعث پیروزی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان شد. مهدی ترابی در بین دو نیمه بازی پرسپولیس و هوادار مصدوم شد.

به گزارش رکنا؛ «مهدی ترابی» فصل گذشته گل‌های 3 امتیازی مهمی برای پرسپولیس زد و یکی از عوامل اصلی قهرمانی بود ولی در فصل جاری جزو ضعیف‌ترین بازیکنان این تیم بوده است.

علی کریمی چهره محبوب فوتبال ایران که ملقب به جادوگر فوتبال ایران است درباره علت افت ترابی می‌گوید: «هر بازیکنی دوران افتی دارد. ترابی هم در دوران بدش است. به نظرم کادر فنی باید با این بازیکن صحبت کند. شاید حتی به او 2 هفته فرصت بدهند و استراحت کند چون فشار زیادی روی این بازیکن است.»

گفتنی است در پایان هفته نهم لیگ برتر پرسپولیس با 16 امتیاز در رتبه ششم لیگ برتر قرار دارد. سرخپوشان در هفته دهم لیگ برتر از ساعت 15 روز 24 آذر ماه سال جاری به مصاف پیکان می رود.

کدخبر: 750067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟