همدانی: گل‌های استقلال به پیکان تمرین شده بود

«ستار همدانی» پیشکسوت درخصوص پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار رکنا اظهار داشت: استقلال در چندین سال گذشته به دلیل تغییرات بنیادی که داشت، از قافله عقب ماند، امسال هم مجددا تغییرات اساسی در این تیم اتفاق افتاد. که همین موضوع باعث جدایی بازیکنان کلیدی و عدم هماهنگی در استقلال شد. به‌هرحال استقلال استارت نسبتاً خوبی در لیگ بیست و یکم داشت. آنطور که باید و شاید نتوانست شروع پرقدرتی داشته باشد؛ اما با تمام این‌ها استقلال دیروز ضمن ارائه یک بازی عالی موفق شد پس از 5 مساوی به برد دست پیدا کند. شرایطیش را در جدول بهبود ببخشد. 3 گل استقلال هم کاملا تمرین شده به ثمر رسید.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در آن صحنه‌ای که ژستد هد زد و سیاوش یزدانی توانست دروزاه حریف را بازی کند درست مانند یکی از صحنه‌های دربی 97 بود. منتهی با این تفاوت که هیچکس موج دوم حمله را ادامه نداد. البته گل شدن چنین صحنه‌ای در بازی با پیکان به خوبی نشان میدهد که روی هد زدن ژستد کار شده است. در نیمه دوم باز شاهد چنین صحنه‌ای بودیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد ولی در همان صحنه باز هم «سیاوش یزدانی» در نقطه کور خط دفاع حریف قرار داشت. خداراشکر باوجود اینکه زمین مسابقه از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود، استقلال موفق شد ضمن نمایش خوبش، گردش توپ بهتر و حرکات ترکیبی خوبی را ارائه دهد. در مجموع برد شیرینی را مقابل پیکان کسب کردیم توانستیم به 3 امتیاز مهم این دیدار دست پیدا کنیم. 

پیشکسوت استقلال در واکنش به اینکه چقدر برای این تیم شانس قهرمانی قائل است افزود: واقعیت امر این است که ما نمی‌توانیم روی مشکلات فنی تیم چشم مان را ببندیم. چرا که به وجود آمدن تاکتیک و درک متقابل بین بازیکنان کمی زمان‌بر است. اینطور نیست که یک ساعته، یک روزه و حتی یک هفته‌ای اتفاق بیفتد. امیدوارم باتوجه به اینکه «فرهاد مجیدی» خودش تیم را بسته به توانایی فردی تک تک بازیکنان آشنایی دارد، امسال بتوانیم شاهد قهرمانی استقلال و خوشحالی هواداران عزیزمان باشیم.

کدخبر: 749601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟