افشای راز واکنش عجیب قوچان نژاد درباره خداحافظی از فوتبال

به گزارش رکنا، در حالی که در روزهای گذشته خبر خداحافظی رضا قوچان نژاد مطرح شد؛ وی اعلام کرد که منظورش درست برداشت نشده است. البته او نوع خداحافظی‌اش از فوتبال را طور دیگری دانست: «از فوتبال اروپا خداحافظی کردم، هنوز از فوتبال ایران نرفته ام.»

البته وی اعلام کرد که به خاطر شیوع کرونا برای بازگشت به فوتبال ایران با تردید روبرو است. در همین رابطه بررسی ها حاکی از آن است که بیات همسر قوچان نژاد، به خاطر شیوع کرونا نگران سلامتی همسر و فرزندش است. پیش از این مهرداد میناوند و علی انصاریان به دلیل ابتلا کرونا درگذشتند و این مسئله روی جامعه فوتبال تاثیر زیادی داشته است.

N80971668-5375225

البته در این میان اتفاق جدیدی افتاد که احتمال بازگشت قوچان نژاد به فوتبال ایران را افزایش داد. باشگاه فولاد خوزستان به دلیل نتایج ضعیف عبدالله ویسی را برکنار و جواد نکونام جایگزین وی شد. نکونام برای تقویت تیمش به دنبال مهاجم است. گفتنی است که نکونام و قوچان نژاد در تیم ملی همبازی بوده اند. از طرف دیگر مدیر برنامه های این دو شخصیت فوتبالی یک فرد است. این موضوعات می‌تواند همکاری دو ملی پوش سابق در فولاد خوزستان را قوت ببخشد.

بر همین اساس پیگیری ها نشان می‌دهد که در صورت رضایت قوچان نژاد و رضایت بر سر مسائل مالی، وی با فولاد خوزستان به توافق خواهد رسید. 

 

 

کدخبر: 748334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟