پاسخ صفرزاده به احضار جنجالی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال

به گزارش رکنا، امیرحسین صفرزاده قائم مقام باشگاه شیمیدر در خصوص احضار وی و اتهامات کذب مندرج در نامه منتشر شده فدراسیون در گفت‌وگو با رکنا اظهار داشت: حقیقتا برای من موضوع و نیت برخی افراد مشخص است و این موضوع آنقدر توهین آمیز مطرح گردیده است که بیشتر باعث تعجب محافل بسکتبالی قرار گرفته است. سرپرست تیم ملی بانوان روز اعزام تیم بانوان به مسابقات آسیایی با بنده تماس گرفت و عنوان کرد که مدیرعامل یکی از باشگاه‌ها که بازیکن در تیم ملی بانوان داشتند به اردو رفته و تنها به اعضای تیم خود پاداشی را اهدا نموده‌اند و این موضوع باعث ناراحتی سایر اعضا که ۹ نفر از آنان عضو باشگاه شیمیدر می باشند، شده و تیم دچار دو دستگی شده است.

ایشان با اصرار از من خواستند که ما هم برای بچه های خودمان پاداشی در نظر بگیریم تا با روحیه مناسب راهی مسابقات شوند. حدود ساعت ۵ بعدازظهر هم بود و زمان زیادی تا اعزام تیم نمانده بود و بنده با ریاست باشگاه موضوع را مطرح کردم و ایشان هم بخاطر منافع ملی با بزرگواری و وسعت دید تمام نه تنها موافقت نمودند بلکه عنوان نمودند این تیم، تیم‌ملی است و نبایستی نگاه باشگاهی داشته باشیم و پاداش برای کل ۱۸ نفر عضو تیم ملی اعم از کادر و بازیکن، صرفنظر از باشگاهی که در آن عضو هستند، در نظر گرفته شود.

photo_2021-11-14_18-44-07

بنده هم با هزار سختی مبلغ مورد نظر را آنوقت شب تهیه نموده و با هماهنگی کامل و لحظه‌ای با سرپرست تیم ملی در رستوران سالن بسکتبال حاضر شدم که اتفاقا آقایان آشپز و خدمات نیز در آنجا حضور داشتند، پاکت ها را به خانم آقاجانیان(سرپرست تیم) دادم که بین بچه ها تقسیم کنند و پس از آرزوی موفقیت برای تیم ملی خداحافظی کردم. حالا آقایان ناراحت شدند که چرا پاداش را به فدراسیون ندادیم که فدراسیون بدهد؟! مگر آن باشگاه از شما اجازه گرفته بود که فقط به بازیکنان خودشان پاداش دهد؟! اگر اجازه نگرفته که هیچ، اگر هم اجازه گرفته که ماشاالله به درایت شما!

این دوستان خجالت نمی کشند که چنین موضوعاتی را اینگونه مطرح می کنند، شما اگر کمی درایت در حداقل برخی از مسائل داشتید در مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی، حداقل از باشگاه‌هایی که بازیکن در تیم ملی داشتند، دعوت میکردید تا بلکه باشگاه‌ها جبران کمبودهایی که برای این تیم گذاشتید را می‌کردند و یا ظهر روز اعزام اجازه نمی دادید که یک باشگاه بیاید و فقط به اعضای باشگاه خود هدیه دهد تا ما هم اینقدر به زحمت نیفتیم. جالب است که بیاییم هزینه کنیم برای روحیه و انگیزه دختران کشورمان و بعد بگویند عدم رعایت شئونات اخلاقی! این بانوان همه خواهران ما هستند، بروید از خودشان بپرسید در باشگاه شیمیدر با آنها چگونه برخورد می شود؟ شرم هم چیز خوبی است، مگر مربی آقا با این تیم اعزام نکردید؟! مگر در یک هتل اسکان نداشته اند؟! مگر چه اتفاقی افتاد؟! چطور به خودتان اجازه می دهید لفظ (عدم رعایت شئونات اخلاقی) را بکار ببرید؟! خانواده و دوستان من، خانواده و آشنایان این دختران مظلوم چه فکری می کنند؟! نوشته اند نقض قوانین قرنطینه!!! کدام قرنطینه؟!! این بازیکنان را در هفته اعزام که بایستی تمرکزشان بر روی تمرین و مسابقات پیش رو باشد، شما مدام برای کارهای تبلیغاتی و غیرفنی اینجا و آنجا بردید!!! قرنطینه در خوابگاه فدراسیون بسکتبال که روزانه افراد مختلف در آنجا تردد دارند!

کدخبر: 740457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟