حجم ویدیو: 1.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

به گزارش رکنا،تماشاگران خانم از ظهر دیروز برای تماشای این دیدار در ورزشگاه آزادی حضور یافتند. این در حالی بود که تعداد زیادی سکو‌ه خالی از تماشاگر ماند. نظم و امنیت نیز در ورزشگاه آزادی برقرار بود و تعدادی همیار هوادار، بانوان را برای تشویق هدایت می‌کردند.

پیش از ورود تماشاگران به ورزشگاه، با شربت، هندوانه، سیب‌زمینی و ... از آن‌ها پذیرایی شد.

یک نقاش، کنار زمین اقدام به طراحی چهره مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی ایران و دالماس، سرمربی تیم ملی کامبوج کرد.

دو نفر به نمایندگی از تیم ملی کامبوج روی سکو‌های غربی ورزشگاه حاضر شدند و پرچم این کشور را پشت نیمکت تیم میهمان قرار دادند تا جایگاه هواداران‌شان را معین کنند.

اعضای دو تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر و سایپای تهران که برای تماشای دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج دعوت شده بودند به دلیل دیدار دربی پایتخت که فردا به میزبانی سایپا برگزار می‌شود به ورزشگاه آزادی نیامدند.

تشویق جالب وزیبای تیم ملی ایران توسط بانوان در ازادی + عکس

بانوان هوادار فوتبال ۳ ساعت مانده با آغاز دیدار تیم ملی ایران مقابل کامبوج در ورزشگاه حاضر شدند.

تشویق جالب وزیبای تیم ملی ایران توسط بانوان در ازادی + عکس

 این یک روز تاریخی در فوتبال ایران است. پس از سال ها در استادیوم هرچند که به صورت محدود و با فشار فیفا، اما به هر حال به روی بانوان باز شده و آن ها می‌توانند بازی تیم ملی کشورشان را از نزدیک نگاه کنند. بلیت فروشی این بازی انجام شده و ۴ جایگاه در اختیار بانوان خواهد بود و نکته جالب این که در فاصله چند ساعت تا شروع بازی، برخی از هواداران وارد جایگاه‌ها شده‌اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 509194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟