واکنش معاون سیمای رسانه به رفتن مزدک میرزایی از ایران

به گزارش رکنا ، مرتضی میرباقری در پاسخ به سوالی درباره حجم آرشیو انتقالی تلویزیون اظهار کرد: آقای میرزایی هیچ چیز را با خود نبردند؛ ایشان قرار بود برنامه‌ای بسازند و برای این کار از مستند‌هایی استفاده کردند. اگر در نظر بگیریم که آرشیو ما در صدا و سیما هزار باشد، ایشان تنها یک هزارم درصد آن را با خود برده اند.

مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی با حضور در جمع خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، در واکنش به خبر مهاجرت مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال به خارج از کشور گفت: ما خیلی متاسف هستیم که مزدک میرزایی از ایران رفت. البته دلیل رفتن او اصلاً نبود کار و مشکلات ناشی از آن در صداوسیما نمی‌تواند باشد. به نظر من این یک اشتباه استراتژیک بود که آقای میرزایی مرتکب شد.

معاون سیما تصریح کرد:هر طور مرور کنیم، به صلاح نبود که ایشان چنین تصمیمی بگیرند و برای همکاری به شبکه‌ای بروند که عنادش با مردم ایران روشن و آشکار است. کسی که می‌خواهد تفکر وهابیت و عربستان سعودی را در چنین شرایطی ترویج کند، به نظرم از فهم کم سیاسی اش ناشی می‌شود؛ البته آقای میرزایی هم اصلاً آدم سیاسی نبودند. ما هم علاقه‌مند هستیم که برگردند و در جایگاه خود قرار بگیرند؛ شرایط کار برای ایشان فراهم است.

منبع : تابناک

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟