مدیر شبکه سه اجازه پخش برنامه 90 را نداد/ عادل فردوسی پور فاش کرد

عادل فردوسی‌پور با بیان این مطلب، افزود: برنامه امشب 90 به آیتم های نوروزی و‌ گلچین اتفاقات سال اختصاص داشت. تیم برنامه ساز و من در چند روز گذشته مشغول تهیه آیتم ها بودیم اما امروز به دستور مدیر شبکه سه برنامه 90 از جدول پخش برنامه های شبکه خارج شد.

وی افزود: در شرایطی که تنها چند روز از انتخاب برنامه 90 به عنوان بهترین برنامه سازمان صدا و سیما از نگاه مردم و بهترین برنامه ترکیبی از نگاه داوران می گذرد، از پخش برنامه ممانعت به عمل آمد.

** فرزندم را با پست و مقام معاوضه نمی کنم

فردوسی پور در تکمیل مصاحبه شب گذشته خود با خبرگزاری ایرنا و در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش را می پذیرید؟ نیز تاکید کرد: خیر. این پیشنهاد را رد کرده ام.

این گزارشگر فوتبال خاطرنشان کرد: برنامه 90 فرزند من است و حاصل زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی صدها نفر که خالصانه برای رسیدنش به جایگاه امروز تلاش کرده اند. ممکن نیست آدم فرزندش را با پست و مقام معاوضه کند.

بی تفاوتی در سایت های ورزشی

متاسفانه درحالیکه تصور می رفت سایت های ورزشی به دور از رقابت اندیشی از عادل فردوسی پور حمایت کنند با نگاهی به این سایت ها بویژه سایت ورزش 3 هیچ مطلبی در این خصوص انتشار ندادند و حمایتی نکردند و در برخی از خبرگزاری ها هم شاهد بودیم یادداشت های عجیب و غریبی در حمایت از حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود شبکه سوم سیما انتشار یافت و تاسف را بارها و بارها فریاد زد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟