عامل بی آبرو کردن کریس رونالدو دستگیر شد / دشمنی پلید این متهم با کریس+عکس

این هکر پرتغالی که به نظر می رسد با فوتبال لیکس ارتباط نزدیکی دارد، در حال حاضر در مجارستان در حصر خانگی به سر می برد و اخیرا اعتراف کرده در مورد پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا، به مقامات قضایی ایالت متحده اطلاعاتی داده است.

روی پیتنو در این رابطه گفت: "من خیلی خوب می دانم که تحقیقاتی در مورد پرونده تجاوز جنسی کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا وجود دارد اما نمی خواهم در این خصوص اظهار نظر کنم اما تایید می کنم که با مقامات قضایی ایالات متحده در این خصوص تماس گرفته ام."

این در حالیست که اخیرا مارسلو دبلو دی سوزا، رئیس جمهور پرتغال اخیرا تاکید داشته علیرغم پرونده مالیاتی رونالدو در اسپانیا و محکوم شدن او، قرار نیست افتخارات ملی این بازیکن خدشه دار شود و جایگاه رفیع رونالدو در تاریخ فوتبال پرتغال به قوت خود باقی خواهد ماند.

پیتو در ادامه گفت: "مافیا فوتبال در همه جا وجود دارد. رونالدو بازیکن مورد علاقه من در دنیای فوتبال است و من او را کامل ترین بازیکن فوتبال در تاریخ می دانم، اما رفتار خارج از زمین او باید در شرایطی کاملا متفاوت و با توجه به قوانین کیفری قضاوت شود."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 456709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟