تشویق و اعتراض هواداران نساجی به علی دایی

گفته می شود تشویق علی دایی از سوی هواداران نساجی بیشتر به دلیل موافقت سال قبل سرمربی سایپا برای بازگشت محمد عباسزاده به نساجی با وجود داشتن قرارداد با ساپیا بوده است.

تیم ساپیا با لباس سفید و نساجی قائمشهر هم به دلیل میزبانی با لباس همیشگی خود قرمز وارد زمین شدند.

دیدار هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر در قائمشهر با انجام بازی بین دو تیم نساجی و ساپیا در شهید وطنی با قضاوت Judgment پیام حیدری که پیراهن سیاه به تن کرده بود، ساعت 18 و 15 دقیقه شروع شد.

فروش دستی بلیت این مسابقه نیز با گذشت سه هفته از فروش الکترونیکی در حاشیه ورزشگاه شهید وطنی از سوی تیم میزبان ادامه داشت.

برای سومین بازی متوالی ( با جام حذفی ) محمد عباسزاده مهاجم تیم نساجی قائمشهر و از بازیکنان تاثیر گذار این تیم در صعود به لیگ برتر در نیمه اول روی نیمکت نشست که خوشایند تماشاگران نبود و بارها این بازیکن را تشوق کردند.

نامناسب بودن جایگاه خبرنگاران به خصوص گزارشگر شبکه استانی طبرستان باعث شده تا این اعتراض در پخش زنده ازسوی حسن عبدالهاشم پور گزارشگر این بازی از شبکه استانی اعلام شود تا شاید مسئولان فکری برای جایگاه خبرنگاران کنند.

بازی رو به جلوی تیم دایی در زمین نساجی قائمشهر نشان می دهد که سرمربی ساپیا برای از دست ندادن بالای جدول ( رده چهارم) سرپا حمله است.

تماشاگران نساجی قائمشهر نادر قربانی دستیار 8 سال قبل تیمشان را که این روزها روی نیکمت ساپیا تهران نشسته است هم مورد تشویق قرار دادند.

نساجی چی ها که در دقایق اول زیر حمله ساپیا قرار داشتند، با خارج شدن از لاک دفاعی چند موقعیت گل را به خصوص در دقیقه 21 از سوی شجاعی بازیکن تیمشان از دست دادند.

نساجی قائمشهر در دقیقه 41 از نقطه کرنل یک گل را به ثمر رساندند که با مشورت کمک داور، قاضی Judge میدان این گل را از تیم میزبان نپذیرفت.

داور این مسابقه برای نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه گرفت و سوت مسابقه پایان نیمه اول پس از 47 دقیقه به صدا در آمد تا دو تیم با نتیجه بدون گل مساوی به رختکن بروند.

تعدادی از عکاسان و خبرنگاران از جمله عکاس ایرنا ساری که پنج دقیقه قبل از شروع مسابقه به درب استادیوم رسیدند ، در نیمه اول موفق به ورود به زمین نشدند و با هماهنگی مسئولان ورزشگاه نیمه دوم برای پوشش خبری و عکاسی وارد ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شدند.

صنیعی فر یکی از دو مالک تیم نساجی قائمشهر که از هفته گذشته به دلایل نامعلومی قهر کرده بود و شایعه رفتنش از باشگاه سر زبان ها افتاده بود با نیامدنش در بازی با ساپیا و آمدن حدادیان دیگر مالک باشگاه بر شایعه رفتنش از تیم دامن زد.

درگیری دو بازیکن نساجی و سایپا در کنار خط باعث اعتراض تماشاگران تیم میزبان و قطع چند ثانیه ای بازی شد که با دخالت داور این درگیری خاتمه یافت و بازی دوباره شروع شد.

سایپا در دقایق اول نیمه دوم بر اثر اشتباه دروازبان نساجی صاحب یک موقعیت خوب شد که با شوت دشتی بازیکن سفید پوش ساپیا وارد دروازه نساجی قائمشهر شد.

بازیکنان نساجی در دقیقه 56 یک موقعیت مناسب برای گلزنی داشتند که این فرصت نیز از دست رفت تا آه از نهاد نکونام بلند شود.

سرمربی نساجی دقیقه 60 سینک را به دلیل اشتباهات مکرر از بازی خارج و سجاد عاشوری دیگر بازیکنش را وارد بازی کرد تا نشان دهد که با وجود درخواست هواداران برای ورود عباسزاده ، همچنان تصمیم اول و آخر را خودش می گیرد.

اصرار هواداران و باخت یک صفر نساجی تا دقیقه 68 باعث شد تا محمد عباسزاده با شماره 33 مهاجم گلزن این تیم با تایید جواد نکونام به جای دیوسالار وارد زمین شود.

علی دایی هم با تعویض علی دشتی گلزن تیمش از زمین بازی سلیمانی یکی دیگر از بازیکنانش را در دقیقه 70 وارد زمین کرد تا با استحکام خط هافبک از تک گلش دفاع کند.

بی قراری تماشاگران نساجی قائمشهر برای گل زدن و جبران گل عقب افتاده باعث شد تا آنها شعار ' نساجی گل بزن - ورزشگاه بیقراره ' را سر دهند.

نساجی قائمشهر در دقیقه 75 با سر جورجی گولسیانی بازیکن گرجستانی خود زیر بار تشویق بی امان، بازی را به تساوی کشاند که با این گل ورزشگاه را منفجر کرد.

سایپا تهران پس از دریافت گل تساوی، مهرداد کفشگری بازیکن قائمشهری را برای بازی برابر تیم همشهری خود وارد زمین کرد.

علی دایی که در ابتدای حضورش در زمین بازی مورد تشویق هواداران قائمشهری واقع شد در اواخر بازی با شعار دایی ضد فوتبال این بار این گونه مورد تفقد هواداران نساجی مواجه شد.

داور به دلیل وقت های تلف شده حدود 6 دقیقه وقت اضافه برای این دیدار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حادثه وحشتناک پیش از کنسرت ماکان +جزییات

قتل زن خیابانی در بستنی فروشی / جسد در یخچال پنهان شده بود + عکس

دستگیری رئیس دانشگاه خصوصی بخاطر رشوه

این زن در ورامین ویزای کانادا صادر می کرد!

سنگ پرانی نوجوان دهه هشتادی برای تحریک کامیونداران + فیلم اعتراف

من به رحمت خدا رفتم ؛ آخرین پیام ملکه زیبایی عراق بعد از کشته شدن !+عکس

اولین تصاویر هواپیمای بوئینگ که با 47 سرنشین روی دریا فرود آمد !

جمعه خونین در سراوان / درگیری سنگین سپاه با تروریست ها

ابوعبدالله الترکی به هلاکت رسید

عکس سلفی 5 تروریست اهواز قبل از حمله / داعش برای اولین بار منتشر کرد

تجاوز بی رحمانه پدر به دختر 20 ساله اش / پزشکی قانونی تایید کرد

دستگیری محمد شعبانی در شیراز بخاطر یک عکس اسرائیلی؟

فیلم لحظه قتل ملکه زیبایی عراق / تاره فارس چرا کشته شد؟ + تصاویر

مرد روانی پلک های چشم کودک یک ساله اش را با چسب قطره ای چسباند+عکس

مرد 36 ساله پس از تجاوز وحشیانه، گوشت دختر جوان را خورد + عکس

تجاوز  دعانویس به زنانی که باردار نمی شدند / حکم مرگ این متجاوز صادر شده است + عکس

 

کدخبر: 420058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟