خداحافظی بوفون در بازی دوستانه ایتالیا با هلند

کاندیدای جدی سرمربیگری آتزوری در کنار ارائه برنامه‌هایش برای هدایت تیم ملی ایتالیا، پیشنهاد ویژه‌ه‌ای نیز برای برگزاری بازی خداحافظی جانلوئیجی بوفون، سنگربانِ اسطوره‌ای فوتبال این کشور به FIGC (فدراسیون فوتبال ایتالیا) ارائه کرده است.

روزنامه La Gazzetta dello Spoِrt از احتمال قریب‌الوقوع سرمربیگری روبرتو مانچینی و مذاکره جدی مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا با او برای نشستن بر روی نیمکت آتزوری‌ها در سه دیدار دوستانه پیش‌رو (عربسستان سعودی، فرانسه و هلند) خبر داده است.

طبق پیش‌بینی گاتزتا علی‌رغم اینکه روبرتو مانچینی تا تابستان 2020 با باشگاه زنیت سنت‌پترز بورگ قرارداد دارد، اما در صورت همکاری و موافقت باشگاه روسی، او می‌تواند سکان هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده بگیرد.

بنا به گفته گاتزتا مبلغ پیشنهادی فدراسیون فوتبال ایتالیا برای مانچینی 2 میلیون یورو برای یک سال است و شنیده‌ها از دادن برنامه توسط مانچینی به فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز خبر داده‌اند.

این روزنامه ایتالیایی با گمانه‌زنی در خصوص دعوت مجدد ماریو بالوتلی مهاجم سابق آتزوری به این تیم به خاطر رابطه خوب مانچینی با او، از پیشنهاد و برنامه ویژه مانچو برای جی‌جی بوفون نیز خبر داده و به نقل از منابع مطلع نوشته است: مانچینی به بوفون پیشنهاد کرده که ضمن همراهی با تیم ملی در سه دیدار دوستانه پیش رو، بازی خداحافظی و مراسم باشکوهی برای وداع جی‌جی با فوتبال در جریان دیدار دوستانه تیم ملی ایتالیا مقابل هلند، در روز دوشنبه چهارم ژوئن در تورین برگزار شود.

علی‌رغم حضور موفق لوئیجی دی‌بیاجو در رأس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایتالیا، آتزورری‌ها پس از ناکامی و عدم موفقیت در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018روسیه همچنان سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده‌اند.

کدخبر: 378551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟