واکنش داریوش شجاعیان به تعویضش توسط شفر

داریوش شجاعیان پس از پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان در ورزشگاه آزادی Freedomاظهار داشت: خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.
وی تأکید کرد: نیمه اول بازی ما چندان چنگی به دل نزد اما در نیمه دوم و با تعویض‌هایی که سرمربی تیم انجام داد، به یک برد بسیار خوب دست پیدا کرده و توانستیم سه امتیاز این دیدار را از آنِ خود کنیم.
هافبک تیم فوتبال استقلال Esteghlal تهران در خصوص تعویض توسط شفر گفت: هیچ مشکلی با شفر ندارم، او سرمربی تیم است، صلاح تیم را بهتر می‌داند و حتی اگر دقیقه دو هم مرا از زمین بیرون بیاورد، من تبعیت می‌کنم و می‌دانم که حتماً به صلاح ما بوده است.
شجاعیان در پاسخ به این پرسش که چرا از آن طرف زمین خارج شدید و به شفر دست ندادید؟ افزود: من از آن طرف بیرون آمدم که بازیکن ما زودتر به زمین بیاید و بتوانیم زودتر به گل دست پیدا کنیم و در خصوص دست ندادن به شفر هم باید بگویم او لب خط بود و من نمی‌خواستم تمرکز او را بر هم بزنم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در رختکن مشکلی بین شما و شفر به وجود آمده بود؟ تصریح کرد: هرگز چنین چیزی صحت ندارد و من نمی‌دانم چنین موضوعی را مطرح کرده، من تابع تصمیمات سرمربی هستم و خوشبختانه شما دیدید که با بیرون آمدن من، تیم توانست چهار بار به گل دست پیدا کند، این نشان می‌دهد که سرمربی تیم کاملاً بر تیمش مسلط است و می‌داند چه زمانی تعویض‌هایش را انجام دهد.
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و بازیکنانی که به این تیم می‌آیند باید بدانند چه جایگاهی دارند، همگی تابع تصمیمات کادر فنی هستند و من خوشحالم که تیم ما توانست به یک برد شیرین دست پیدا و یک پله در جدول صعود کند.
شجاعیان در پاسخ به این پرسش که آیا مقابل سیاه‌جامگان دچار غرور بوده‌اید و فکر می‌کردید بازی را به راحتی خواهید برد؟ گفت: با نظر شما تا حدودی موافقم، شاید احساس می‌کردیم که به راحتی می‌توانیم سیاه‌جامگان را شکست دهیم، اما آنها هم بازی خوبی مقابل ما ارائه دادند و حتی در نیمه اول تا حدودی ما را دچار دردسر کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 371032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟