موج پیام های تسلیت و همدردی برای درگذشت آستوری

مرگ داوید آستوری، فوتبال ایتالیا را در غم و ماتم فروبرده و به همین دلیل تمام بازی های این هفته سری آ نیز لغو شد. عمق این حادثه Incident به قدری زیاد است که بلافاصله موجی از پیام های تسلیت و همدردی از گوشه و کنار جهان و از طرف بسیاری از ستاره های فوتبال سرازیر شده است.
این مدافع 31 ساله، 14 بازی ملی برای تیم ملی ایتالیا انجام داد و 12 سال نیز در دنیای حرفه ای فوتبال حضور داشت. آستوری دو هفته قبل پدر شده بود. باشگاه فیورنتینا با انتشار بیانیه ای، مرگ او را تایید کرد. در این بیانیه آمده:" فیورنتینا خبر شوکه کننده مرگ داویده آستوری، کاپیتان خود را تایید می‌کند."
از جمله کسانی که با خانواده آستوری ابراز همدری کرده اند می توان به پائولو دیبالا، مونتولیوو، باشگاه میلان و اینتر، ایکاردی، سرخیو راموس، پائولو مالدینی، بازیکنان تیم فیورنتینا، کاناوارو، زازا و... اشاره کرد.
دیبالا در صفحه توئیتر خود نوشته است:« حرفی برای گفتن نیست. روحت قرین آرامش باد.» ایکاردی نیز برای خانواده آستوری آرزوی صبر کرده و این اتفاق دردناک را به آنها تسلیت گفته است.
سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید نیز در اینستاگرام Instagram خود با انتشار عکس زیر نوشت:« از خبر غم انگیز مرگ داویده آستوری شوکه شدم. تسلیت به خانواده او و باشگاه فیورنتینا. در آرامش بخواب کاپیتان.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟