انتشار سریال «قورباغه» با دستور قضایی متوقف شد

به گزارش رکنا، پس از کش و قوس های فراوان چندی پیش اعلام شد که سرانجام مجموعه «قورباغه» به کارگردانی «هومن سیدی» پس از بارها تعویق در انتشار 24 آذرماه توزیع خواهد شد.
قول و قرارها هم برای ساعت 20 گذاشته شد و نماوا به مخاطبان خود این وعده را داد که بالاخره «قورباغه» در این ساعت و تاریخ منتشر خواهد شد. حتی همراه اول نیز حدود ساعت 19:30 با ارسال پیامک اعلام کرد که مخاطبان می توانند این سریال را ساعت 20 از طریق اپلیکیشن روبیکا تماشا کنند.
اما درست دقایقی مانده به ساعت 20، نماوا پوستر جدیدی از سریال منتشر کرده و توزیع آن را به ساعت 22 موکول کرد ولی درست دقایقی بعد این اطلاعیه از سوی نماوا منتشر شد:
با وجود اینکه ۲۴ آذر از سمت سازمان سینمایی به عنوان روز انتشار اولین قسمت سریال «قورباغه» به بینندگان وعده داده شده بود، پخش این سریال علی‌رغم صدور پروانه نمایش از «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، اخذ مجوز از «سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا)»، دریافت تایید از «موسسه ناجی هنر»، فعلا به دستور قضایی (به منظور پایش و نظارت ) متوقف شده است.
سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی، تهیه‌کنندگی علی اسد‌زاده و سرمایه‌گذاری نماوا تولید شده است.
نماوا به منظور تامین نظرات مراجع قانونی کشور تا کنون تمام تلاش خود را به کار گرفته و مصرانه به دنبال تعیین وضعیت پخش سریال قورباغه است. زمان دقیق پخش سریال اعلام خواهد شد.
به نظر می رسد بازداشت محمد امامی برای پرونده فساد اقتصادی‌اش در بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان منجر به توقیف این سریا شده است. این درحالی است که شرکتی که او در آن سرمایه‌گذاری می‌کرد -یا به‌نوعی رئیس هیئت‌مدیره‌اش بود- با مدیرعاملی علی اسد‌زاده همچنان به فعالیتش ادامه می‌دهد و سریال قورباغه هم با سرمایه همین شرکت تولید شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟