استقبال از یک سریال ترسناک جدید

شبکه کابلی USA بلافاصله پس از پایان فصل اول سریال ترسناک «پاکسازی» (The Purge) اعلام کرد که فصل آن را نیز به تولید می‌رساند.

کریس مک‌کامبر مدیر شبکه‌های کابلی NBCU می‌گوید: شبکه USA مفتخر است که سریال محبوب «پاکسازی» از این شبکه پخش می‌شود. همکاری و رابطه هنری میان «جیسون بلوم» و استودیوی «بلوم‌هاوس» او با یونیورسال موجب شد فیلم موفق «پاکسازی» به سریال تبدیل شود. ما امیدواریم که این داستان را به شکل عمیق‌تری در فصل دوم ادامه یابد.

در سریال «پاکسازی» زندگی در مهلت ۱۲ ساعته‌ای به تصویر کشیده می‌شود که تمامی جرم Crime و جنایت‌ها از قبیل قتل Murder قانونی است. داستان سریال در آمریکایی اتفاق می‌افتد که یک حزب سیاسی خودکامه بر سر کار آمده و سرگذشت شخصیت‌های به ظاهر بی ارتباط به همی بازگو می‌شود که در یک شهر کوچک ساکن‌اند. کسی که زندگی همه آنان را به هم پیوند می‌زند یک منجی مرموز است که به نظر می‌رسد برای هر پیشامدی آماده است.

اولین قسمت از فیلم «پاکسازی» در سال ۲۰۱۳ به نمایش درآمد و تا به امروز سه دنباله برای آن تولید شده است. این چندگانه توسط «جیمز دیموناکو» خلق شد. وی به تازگی اعلام کرده است که با قسمت پنجم داستان فیلم‌ها را به سرانجام می‌رساند.

او در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «ایده‌ی آن را در ذهن دارم. به گمانم آن را روی کاغذ بیاورم. شاید برای پایان دادن به همه چیز مناسب باشد. دوست داریم قصه را به پایان ببریم. برای این قسمت خیلی هیجانزده‌ام. وقتی ایده‌ی آن را مطرح کردم همه بسیار خوششان آمد. به نظرم پایان خیلی جذابی باشد.»

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 434090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟