مانور سپاه در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش رکنا، حسن صفدری در تشریح این خبر اظهار کرد: اجرای کلاس‌های عقیدتی، رزمی، تمرینات تاکتیکی، ارتقای سطح معنوی، بازبینی تمرین سناریوهای پیش‌بینی شده، امنیت پایدار، توانمندی حضور، امیدآفرینی و مایوس‌سازی دشمنان؛ جزو اهداف رزمایش بیت‌المقدس است.

وی یادآور شد: همه گردان‌ها سرکشی شده و آمادگی بالای صددرصدی دارند که با تمام قدرت در رزمایش شرکت کنند. سپاه و بسیج در مانور تنها نیستند و ادارات، نهادهایی مانند مخابرات، ادارات برق، گاز، آب، آتش‌نشانی، فوریت پزشکی، هلال احمر و شهرداری با قدرت کامل شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت در خصوص اهداف رزمایش بیت‌المقدس گفت: ما تا آخرین نفس برای ایجاد امنیت پایدار پشت ولایت فقیه هستیم و هر کس علیه ایران حرکتی کند جواب پشیمان کننده‌ای خواهد گرفت. هدف از رزمایش نیز ارتقای آمادگی و هماهنگی‌های بسیج است که در چهار مرحله برگزار خواهد شد.

صفدری با بیان اینکه تفکر بسیج تبدیل تهدید به فرصت است، یادآور شد: بزرگی دشمن برای ما معنا ندارد و حرکت بر مبنای عشق به ولایت است. اقتدار، عظمت و آمادگی بسیج موجب ارتقای امنیت، امیدواری مردم و مایوس شدن دشمنان خواهد شد. دشمن با تبلیغات گسترده خود، سعی دارد سن هجمه‌ها را به زیر ۱۳ سال بیاورد که ما هم تلاش می‌کنیم در مقابل این هجمه‌ها مانند شهید فهمیده ایستادگی کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های رزمایش گفت: کلاس‌های عقیدتی، بصیرتی، آموزش‌های رزمی و امداد و نجات در رزمایش بیت‌المقدس برگزار خواهد شد. همچنین سه گردان عملیات کنترل اغتشاشات و ناآرامی‌ها، عملیات تاخیری (ماموریت دفاعی)، امداد و نجات و مردم یاری زا انجام می‌دهند. اصلی‌ترین هدف از برگزاری رزمایش، ارتقای روحیه خود باوری، خدا باوری و ولایت مداری و در کنار آن، ارتقای توان رزمی است.

صفدری اضافه کرد: بسیج به عنوان یک تِز دفاعی همه جانبه حرکت دهنده قطار انقلاب، حافظ و حامی آن در تمامی مقاطع بوده است. بسیج در تمامی برهه ها انقلاب را نجات به آن حرکت داده است.

وی افزود: انقلاب را می‌توان به عصای دست موسی تشبیه کرد که هر کجا بوده، تمامی فتنه‌ها خنثی کرده است. استقلال، آرامش و دفع فتنه استکبار در سایه رشادت شهدا و رزمندگان بسیجیان دریا دل است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 515991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟