شهر پرند 400 هکتار بزرگتر می شود + جزئیات

مسکن شهر پرند / جالب است که بدانید از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که در قالب برنامه اقدام ملی مسکن در کل کشور در نظر گرفته شده، سهم شهر جدید پرند ۲۵ هزار واحد است که ۲۵/ ۶ درصد از سهمیه کل کشور را در بر گرفته و از این لحاظ بیشترین سهمیه را بین شهرهای جدید داراست.

از این ۲۵ هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی پرند، حدود ۷۲۰۰ واحد مسکونی در ۴ ماه اخیر شروع به ساخت شده که تعداد زیادی از آنها تا پایان سال تکمیل می‌شوند.

همچنین تعداد ۵هزار واحد آن از سال گذشته شروع به ساخت شده که تعداد ۱۳۰۰ واحد مسکونی از آن به همراه ۲هزار واحد مسکن مهر به زودی افتتاح می‌شوند. در سال‌جاری قرار است تمامی ‌۲۵ هزار واحد مسکونی اقدام ملی پرند شروع شود.

براساس اعلام مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند،‌ در همین زمینه به تازگی مصوبه‌ای از شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گرفته شده که طبق آن ۴۰۰ هکتار اراضی جدید به شهر پرند برای احداث حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی افزوده می‌شود.

با افزودن این اراضی به پرند محدودیت زمین برطرف شده و شروع به عملیات نقشه‌برداری و تهیه طرح اجرایی کرده‌ایم و تا دو ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

محسن وطن‌خواهی همچنین اعلام کرد: «تاکنون ۴هزار نفر در قالب برنامه اقدام ملی پرند ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار واحد آن را به زودی کلنگ‌زنی می‌کنیم.»

پیش از اجرای طرح مسکن ملی جمعیت این شهر از مسئولان استانی 700 هزار نفر تا پایان سال 1400 پیشی بینی شده بود اما با اجرای 25 هزار مسکن جدید جمعیت این شهر رشد بیشتری به خود خواهد دید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟