اخطار به ۱۰ هزار متقاضی مسکن مهر پرند

به گزارش رکنا، اخطار به ۱۰ هزار متقاضی مسکن مهر پرندمدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر گفت: اگر متقاضیان برای دریافت واحد خود مراجعه نکنند سلب امتیاز می‌شوند.

محسن وطن خواهی افزود: با روش‌های مختلف به متقاضیان واحد‌های تکمیلی اعلام شد که برای دریافت واحد‌ها اقدام کنند، اما هنوز اقدام نکرده اند.

وی گفت: برخی از این واحد‌ها از ۲ تا ۵ سال است که تکمیل شده و اماده تحویل است، اما با عدم استقبال متقاضیان برای سکونت مواجه شده است.

وطن خواهی افزود: واحد‌های ساخته شده هزینه‌های سربار دیگری علاوه بر نگهداری دارد و متقاضیان هرچه دیرتر اقدام به دریافت دفترچه قسط خود کنند مشمول افزایش قیمت برای نصبیاتی، چون اسانسور می‌شوند.

وی تاکید کرد: ما به این متقاضیان اختیار دادیم و در صورت مراجعه نکردن از طریق مراجع قضایی اقدام خواهیم کرد.

بنا بر گزارش صداوسیما، وطن خواهی ادامه داد: ۹۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند ساخته شده است که از این تعداد ۷۵ هزار واحد ان تکمیل وتعدادی تحویل متقاضی شده است و ۱۵ هزار واحد ان نیز در حال تکمیل است.

وی بیان کرد: تکمیل ۱۵ هزار واحد در حال ساخت با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، نیاز به تامین منابع مالی از سوی متقاضیان است.

وطن خواهی درباره نحو تامین منابع مالی برای تکمیل واحد‌های مسکن مهر گفت: برای تکمیل این واحد‌ها ۱۰۰ میلیارد تومان از تسهیلاتی که به این طرح پرداخت شده و باقی مانده است استفاده می‌شود و همچنین علاوه بر ۴۰۰ میلیارد تومان استفاده از منابع شرکت عمران شهر‌های جدید، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان نیز اورده متقاضیان است تا مسکن‌ها تکمیل شود.

وی افزود: شرکت عمران شهر‌های جدید با روش تهاتر با پیمانکاران اقدام به تامین مالی می‌کند و تکمیل طرح‌ها برای خرید مصالح ساختمانی نیازمند پرداخت پول متقاضیان است.

وطن خواهی گفت: تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در شهر جدید پرند بسته خواهد شد و متقاضیان هر چه سریعتر نسبت به دریافت دفترچه اقساط خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: شهر جدید پرند برای ظرفیت پذیری ۴۶۳ هزار نفر برنامه ریزی شده است و در مجموع بیش از ۵۵۰ هزار نفر درشهر ساکن می‌شوند.

وطن خواهی گفت: در یک سال اینده خط یک مترو به پرند می‌رسد و ریل گذاری انجام شده و فقط روش اجرای ان باقی مانده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟