حقوق کارگران نباید از 2 میلیون و 800 هزار تومان کمتر باشد

به گزارش رکنا، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی امروز صبح در ارتباط با مسائل روز بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در این جلسه حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۳۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهاد شد، دولت و شورای دستمزد به گونه ای عمل کند، دریافتی کارگران در سال جاری کمتر از دو میلیون و هشتصد هزار تومان نباشد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری وکشوری در سال ۱۳۹۹ تعیین شده است، لذا بر این اساس دریافتی کارگران نیز باید ، کمتر از مبلغ تعیین شده نباشد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: رعایت قانون برنامه ششم توسعه کشور، برای همسان سازی حقوق کارگران شاغل و بازنشسته نیز از جمله مواردی بود، که در جلسه امروز فراکسیون مورد تاکید نمایندگان مردم قرار گرفت.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در خاتمه عنوان کرد که با توجه به نگرانی های کارگران فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با هماهنگی شورای حقوق ودستمزد، آمادگی تشکیل جلسه در این زمینه را دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟