جعفرزاده به لاریجانی: شما خانه‌نشین شوید و تازه به دوران رسیده‌ها روی کار بیایند؟
به گزارش رکنا، به نقل از خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو فراکسیون مستقلین احتمالات درباره عدم کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات مجلس را رد می کند و در گفتگو با خبرآنلاین می‌گوید: «این اخبار منتشر شده خلاف واقع است. من معتقدم آقای لاریجانی با قدرت در انتخابات مجلس حضور پیدا می کند. »

وی گفت: «مردم قم این بار نیاز به لیستی از اصولگرایان آرام تر دارند و پیشنهاد ما (چهره های نزدیک به آقای لاریجانی) به ایشان این بوده که با دو نفر از چهره های معتدل ملی ائتلاف کند و گروهی سه نفره تشکیل دهد. آن موقع مشخص می‌شود که مردم قم به دنبال ایجاد تندروی در کشور نیستند و مخالف رویه فعلی هستند.

او تاکید می کند:«ما نخواهیم گذاشت آقای لاریجانی وارد کارزار انتخابات مجلس نشود. ایشان یک سرمایه ملی است و نمی شود که در مقابل یک سری تازه به دوران رسیده ها ایشان برود و در خانه بنشیند.»

وی درباره احتمال حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیز گفت:«هرچند به نظر من حضور ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ منتفی نیست اما فعلا انتخابات مجلس برای ما مطرح است و برای آن برنامه ریزی داریم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 518910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟