مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:از تغییر معلم خاطی به دلیل تنبیه بدنی دانش‌آموز روستایی  خبر داد

​مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت :ما معلم مدرسه را به دلیل تنبیه بدنی دانش اموز که در یکی از روستاهای طارم است تغییر می دهیم و وی را به هیئت بدوی تخلفات آموزش و پرورش معرفی کردیم.

به گزارش  خبرنگار ما  ، حسینعلی اصغری بیان کرد : در یکی از روستا‌های منطقه طارم یک معلم با دانش آموزی به دلیل به بی توجهی به مباحث درسی برخورد بدنی می‌کند که این جای تاسف دارد.

وی افزود: من با پدر دانش آموز صحبت و به خاطر این موضوع عذر خواهی کردم و رئیس آموزش پرورش منطقه و معلم هم برای دل جویی از والدین و دانش آموز به منزل خانواده وی رفتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: معلمی که در آموزش پرورش کار می‌کند باید بداند که به هیچ عنوان تنبیه بدنی در آموزش و پرورش جایگاهی ندارد.

وی افزود : هیچ کدام از معلمان مجاز به کوچکترین تنبیه نیستند و حتماً وظیفه خودم می‌دانم که در محضر خانواده این دانش آموز باشم و از وی دلجویی کنم.

اصغری در پایان اظهار کرد : معلمی کار حرفه‌ای است و این معلم آموزش‌های لازم را نگذرانده و از طریق دیگری جذب آموزش و پرورش شده است و این برخورد‌ها نتیجه ناتوانی و عدم آشنایی معلم با اصول تعلیم و تربیت است.

قزوین رکنا سید مرتضی نصری

 

کدخبر: 654650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟