استقبال چشمگیر از فیلم کودک و نوجوان «آلفا و ربات نابودگر» در شهر اصفهان

به گزارش رکنا، تازه‌ترین اثر شهرام قدیری به عنوان یک ماجراجویی کودکانه و علمی-تخیلی، با یک داستان جذاب و شخصیت‌هایی فرهنگی و مهارت‌های فنی فراوان، در اصفهان جلب توجه کرده است. از لحظه ورود به سالن تا پایان فیلم، تماشاگران در معرض شگفتی‌ها و هیجان‌های بی‌پایانی قرار گرفتند.

«آلفا و ربات نابودگر» به تماشاگران اصفهانی فرصتی منحصر به فرد برای آشنایی با عالم جدیدی از تکنولوژی و علم ارائه داد.

داستان در یک دنیای پر از ربات‌ها و تکنولوژی پیشرفته اتفاق می‌افتد و شاهد ماجراجویی‌های جسورانه یک گروه از کودکان و نوجوانان در مقابل ربات‌های نابودگر هوش مصنوعی هستیم.

فیلم کودک و نوجوان «آلفا و ربات نابودگر»

نمایش این فیلم در سینماهای اصفهان با مخاطب 19 هزار نفری و استقبالی بی‌نظیر همراه بود و تماشاگران از ترکیب عناصری همچون اکشن، ماجراجویی، دوستی، و پیام‌های تربیتی لذت می برند.

پرداخت به انقلاب های تکنولوژیک گرفته تا مناظر خیره‌کننده و شخصیت‌های جذاب، تجربه‌ای تفریحی و آموزشی را برای تماشاگران رقم زد و این استقبال می تواند «آلفا و ربات نابودگر» را به عنوان یکی از مهمترین آثار سینمای کودکان و نوجوانان این سال برای اکران در کشور مطرح کند.

امیرحسین صدیق ، آشا محرابی ، میرطاهر مظلومی ، سپیده خداوردی ، کوروش معصومی، زنده یاد آرش میراحمدی ، سیاوش قاسمی، سید رضا حسینی، هادی شکوری، صادق حسنی بازیگران این فیلم هستند و بازیگران خردسالی چون یاسین اسدی، آرش دهقان، بنیامین و مانی طاهر، مهدیار راستین فر و... نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

میرطاهر مظلومی

آشا محرابی

عکس فیلم کودک و نوجوان «آلفا و ربات نابودگر»

فیلم کودک و نوجوان «آلفا و ربات نابودگر»  عکس

عکس از فیلم کودک و نوجوان «آلفا و ربات نابودگر»

تصاویر فیلم کودک و نوجوان «آلفا و ربات نابودگر»

کدخبر: 936041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟