انتشار 4 نماهنگ زیبا در رثای سردار سلیمانی + فیلم
حجم ویدیو: 29.07M | مدت زمان ویدیو: 00:03:57

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نماهنگ «قهرمان من»  و « چقدر می درخشی » با صدای حسن توکلی منتشر شد. نماهنگ " قهرمان"به همت مرکز بین‌الملل سازمان فضای مجازی سراج و در تلویزیون اینترنتی نصر تولید شده است.

این کلیپ ها به زبان انگلیسی تولید شده که با زیرنویس فارسی مشاهده می کنید. این اثر از رسانه ملی نیز منتشر شده است.

نماهنگ زیبا به زبان عربی در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همین مناسبت نیز منتشر شده است.

حامد زمانی  خواننده ارزشی کشورمان نیز ، نماهنگی به نام "سردار من" در وصف سردار سلیمانی منتشر کرده است.

بیوگرافی سردار دل ها

سردار قاسم سلیمانی متولد 20 اسفند سال 1335 در شهرستان رابُر از توابع استان کرمان در ایل عشایر سلیمانی است. وی در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود که می توان از فرماندهی او درعملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج و ... نام برد.

سردارسپهبد قاسم سلیمانی در سال 1379شمسی از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سردار سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیرو‌های مردمی به مبارزه با این گروه پرداخت. وی در سال 1389شمسی ، موفق به أخذ درجه سرلشکری شد.

سردار قاسم سلیمانی بامداد روز جمعه 13 دی ماه 1398 شمسی در حمله موشکی پهبادهای آمریکایی به خودرو وی در اطراف فرودگاه بغداد، همراه با ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی عراق و تنی چند از اعضای این سازمان و محافظانش مورد هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

 

 

 

کدخبر: 757870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟