فال روزانه شخصی / 27 اسفند ماه + فیلم
حجم ویدیو: 6.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

شما در این روزهای پایانی سال تمام تلاش تان را متوقف کرده اید، همه چیز را به دست تقدیر و قضای روزگار سپرده اید. اگر به این روند ادامه دهید طولی نخواهد کشید که دچار افسردگی شوید گرچه اکنون نیز کمی از نشانه‌های افسردگی در شما دیده می‌شود. شما راه درست را می‌دانید اما از اینکه در این راه گام بگذارید واهمه دارید. بهتر است از امروز خودتان زندگی را پیش ببرید نه اینکه زندگی تان را به دست قضا و قدر روزگار بسپرید زیرا موفقیت های بزرگی در انتظار شما خواهد بود.

فال روزانه اردیبهشت

شما در سابق برای طی کردن مسیر زندگی تان با برنامه ریزی و طرح بیشتری پیش می‌رفتید، می‌توان گفت تمام اقداماتی که انجام می‌دادید حساب شده بود اما در این روزها تمام کارهایتان را با بی‌برنامگی و عجله انجام می‌دهید. به همین دلیل دچار اضطراب و تشویش بسیاری شده‌اید. برای اینکه به وضعیت سابق تان برگردید توصیه می‌کنیم که به زندگی قبل خود ادامه دهید تا آرامش بیشتری را به دست بیاورید.

فال روزانه خرداد

امروز شما با موانعی روبرو شده‌اید که تنها منبع آن خودتان هستید. هرقدر هم که از این اتفاقات متعجب شده باشید فقط نباید از این شرایط سختی که پیش رویتان قرار گرفته است فرار کنید. کارهایی را انجام دهید که انجام دادن شان لازم و حیاتی است و شما را در زمان حال نگه می‌دارد.

فال روزانه تیر

شما بعضی اوقات فراموش می‌کنید که لازم است احساسات تان گاهی بیان نشود چراکه اغلب خیلی آسان تر است که احساسات را برای خودتان نگه دارید اما قضیه اکنون این نیست؛‌ به خاطر اینکه شما وقتی احساسات خود را بیان نمی‌کنید آنها در قلب تان شدت یافته و تقویت می‌شود. اگر شما بخواهید به پنهان کردن احساسات در قلب تان ادامه دهید وقتی شخصی احساسات منفی خود را برای شما بیان کند احساسات نهانی قلب شما نیز خود را نشان خواهد داد و با شدت بیشتری بروز می‌یابد. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که صادقانه و آشکارا در لحظه حال واکنش خود را نشان دهید.

فال روزانه مرداد

شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید اما بیان تصورات تان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما ناامید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعا خواسته شما چیست. به هرحال آنها می‌توانند تشخیص بدهند شما از یک چیز خیلی ناراحتید که نمی‌توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره آن با کسی صحبت کنید.

فال روزانه شهریور

امروز روز متفاوتی برای شماست، پس هر پروژه ای که رویش کار می کردید را تمام کنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع کار قبلا روشن شده اند اما سعی نکنید به منظور روشن نگه داشتن آتش آنها را کنترل کنید. بهترین حرکت برای شما اکنون این است که به سمت برنامه های کاری شخصی تان رفته و تا جایی که امکان دارد سریع حرکت کنید.

فال روزانه مهر

شما امروز فقط احساس سرحال بودن می‌کنید اما درست نیست هرآنچه در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید ولی حالا که شروع کرده‌اید آنها را اجرا کنید موانع یکی پس از دیگری ظاهر می‌شود. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می‌توانید از کارتان لذت ببرید.

فال روزانه آبان

باوجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواست های زیادی که از شما شده است ناراحت باشید ولی اکنون این توانایی را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه با قاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راه های میانبر شما را به هدف نمی‌رساند، پس از وقت تان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.

فال روزانه آذر

امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می‌وزد و شما نمی‌توانید دقیقا بگویید که بر شما چه گذشته است. معمولا شما به نتیجه کار اهمیت می‌دهید ولی حالا ترجیح می‌دهید به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارد بلکه فقط به ارزش های شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می‌دهید ارتباط دارد.

فال روزانه دی

زمانی که دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان کار آسان تری می‌شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید که به خاطر راضی کردن یک شخص دیگر مسئولیت هایی را قبول کنید. اگر شما چیزی برای قسمت کردن با دیگران دارید با رضایت کامل این کار را انجام بدهید اما خارج از وظایف شخصی کاری را برای فردی انجام دادن همان قدر که برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

فال روزانه بهمن

امروز از نوع دوستی همیشگی شما خبری نیست. شما عادت دارید که در هر کاری اول به دیگران و پس از آنها به خودتان فکر کنید اما امروز اوضاع دارد تغییر می کند. شما به حس آزادی جدیدی دست یافته اید. به نظر می رسد از خود قدیمی تان رها شده اید و به آنچه می خواسته اید رسیده اید. این حالت شما نه تنها باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید بلکه اطرافیان تان را نیز به شما جذب می کند.

فال روزانه اسفند

امروز در حالی که آدرنالین‌تان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز دارید پیدا می‌کنید شما خیلی عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در این فکر هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر می‌کنند شما را خوب می‌شناسد شگفت زده کنید. الان وقت آن است که تمام فرضیه‌ها را در مورد خودتان باطل کرده و پیش داوری‌هایی که تنبل جلوه تان می‌دهد را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم می‌دانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید.

کدخبر: 878181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟