فال روزانه شخصی / 26 اسفند ماه + فیلم
حجم ویدیو: 8.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

شما خودتان به این درک رسیده اید و فهمیده اید که از موضوع و مسئله ای مربوط به گذشته زندگی تان فرار می‌کنید اما مشکل این است که عقل و منطق نمی‌تواند جایگزین عمل شود. از نظر تئوری شما می‌دانید که چه می‌خواهید اما در عمل هنوز درگیر این هستید که بفهمید در رابطه تان با دیگران چه جور آدمی‌ هستید و درنتیجه خودتان را محدود کرده اید. شجاع باشید و تمام امکاناتی که قبلا به آن فکر نمی‌کردید را مجسم کنید. باور داشته باشید که هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد، پس همانگونه خواهد شد!

فال روزانه اردیبهشت

ذهن هوشیار و قدرت تخیل شما امروز بسیار فعال است. در وضعیت روحی فعلی شما خواندن کتاب های متافیزیکی و مذهبی برایتان بسیار مناسب خواهد بود. خانواده و دوستان تان را خیلی بهتر می توانید درک کنید و این باعث می شود ارتباط تان با آنها بهتر شود. امروز خلاقیت شما می تواند زمینه ساز یک کار هنری و یا هر فعالیت دیگری که خودتان به آن علاقه مند هستید باشد. بهترین منبع آرامش برای شما پس از یک روز سخت و پرفشار کاری همراهی کسی که دوست دارید خواهد بود.

فال روزانه خرداد

امروز حتی اگر واقعا قصد بدی نداشته باشید هم زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد. تمسخری که در پشت حرف هایتان نهفته است و احساسات تندتان مانع دیده شدن بی طرفی شما در دیدگاه تان می شود. این که حرف هایتان را خیلی با دقت ولی صریح و بدون پیچاندن کلمات بیان کنید در حال حاضر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. برای به وجود آوردن تغییرات مثبت باید صداقت را با درک و دلسوزی همراه کنید.

فال روزانه تیر

امروز از این که دارید در راه درست گام بر می دارید مطمئن هستید و دوست ندارید مسیر خود را تحت هیچ شرایطی تغییر دهید و از منطقه امن خود خارج شوید. حتی اگر دیگران بخواهند به شما فشار وارد کنند هم می توانید موضع خود را حفظ کرده و از نظرات تان دفاع کنید. البته نباید خیلی خودتان را با بحث برای قانع کردن دیگران خسته کنید. بعدا هم برای تفهیم این موضوع به آنها فرصت خواهید داشت. فعلا بهتر است سرتان به کارتان باشد و به جای بحث با دیگران به دنبال اهداف خودتان بروید.

فال روزانه مرداد

شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست به جلو حرکت کنید.

فال روزانه شهریور

شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نیست و اثر سوئی برای شما دارد زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده‌اید را مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان‌ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی‌کنند.

فال روزانه مهر

شما با حجمی ‌از اطلاعات روبرو هستید که برایتان سخت است بخواهید همه آنها را جمع و جور کنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی که فکر می‌کنید چه باید بکنید می‌توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید که راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینکه مجبور می‌شوید به محض اینکه خواستید کارتان را شروع کنید افکارتان را تغییر دهید. بهتر است کمی ‌این احساس تعهدتان را کنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.

فال روزانه آبان

امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله‌ای است به خصوص اگر شما از یک دوست یا همکار یاری نگیرید. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی شخصی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید به آنچه در جهان شگفت‌انگیز مادی و معنوی‌تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید بیشتر داشته باشید بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمت هایی که دارید شکرگزار باشید.

فال روزانه آذر

بودن بین بقیه چیزی است که امروز به آن نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید، بودن در میان یک گروه می‌تواند به حس امنیت و آرامش شما بیفزاید. شما در این فکر هستید که آیا نظرات تان را با افراد همفکر در میان بگذارید یا اینکه همکاران تان را در اهداف مشترک سهیم کنید یا نه؟! ملحق شدن به تلاش های گروهی امری ستودنی و قابل احترام است اما مسیر پیشرفت خود را از دست ندهید.

فال روزانه دی

تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدیدتر از همیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیز ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید، نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شود و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.

فال روزانه بهمن

موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش‌هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیال تان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می‌توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می‌پرورانید بیندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می‌دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برایتان پیش می‌آید با مقاومت بیشتری می‌ایستید.

فال روزانه اسفند

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید اما مطمئنا فشاری که روی شماست از این به بعد بیشتر خواهد شد.

کدخبر: 877736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟