فال روزانه شخصی / 25 اسفند ماه + فیلم
حجم ویدیو: 7.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

برای رفتن به یک سفر تدارک خواهید دید

در مورد مسائل کاری یا مالی در موقعیتی خاص قرار می گیرید و مجبور به انتخاب می شوید. برای کسی که دوستش دارید وقت بگذارید و از توقع تان کم کنید. تداوم یک رابطه احساسی مثل یک گلدان گل نیازمند مراقبت و نگهداری است، حواس تان به رابطه تان باشد. برای رفتن به یک سفر تدارک خواهید دید.

فال روزانه اردیبهشت

در مورد تغییر شغل و مکان باید عجله کنید

پروژه ای که در سر دارید به شرط آنکه علاقه، اراده و سرعت عمل داشته باشید به جای خوبی خواهد رسید. شما از زندگی خوبی برخوردار هستید. ارزش آن را بدانید و ناشکری نکنید. وسواس فکری را از خودتان دور کنید، غصه خوردن دردی را دوا نمی کند. مسافری از راه می رسد. در مورد تغییر شغل و مکان باید عجله کنید.

فال روزانه خرداد

خبر خوشی خواهید شنید

ملاقات مهمی خواهید داشت. حتما با فردی باتجربه برای تصمیمات شغلی خود به مشاوره بنشینید. از شخصی در اطراف تان که درباره همه چیز غر می زند و دائما ناراضی است هرچه زودتر فاصله بگیرید، بیهوده انرژی تان را از شما می گیرد. خبر خوشی خواهید شنید و از شادی مژدگانی می دهید.

فال روزانه تیر

برای زندگی تان هدف های جدید بگذارید

بعد از گذشت زمان شما هنوز هم دلسرد و ناراضی هستید. بهتر است کمی به خودتان بیایید و برای زندگی تان هدف های جدید بگذارید و برای رسیدن به آنها سعی و تلاش را آغاز کنید. از فرصت هایتان اسفاده کنید تا وقتی خورشید طلوع می کند و شما نفس می کشید هنوز امید هست و می شود خیلی چیزها را تغییر داد.

فال روزانه مرداد

رفاه مالی و معنوی را به معنای واقعی تجربه خواهید کرد

از خانه بیرون بروید، رفتن به یک مسافرت برایتان لازم است. با گروهی که دوست شان دارید زمان را سپری کنید. هر کاری را در زمان خودش انجام دهید و بگذارید شیرینی آن لحظه برایتان خاطره انگیز باقی بماند. رفاه مالی و معنوی را به معنای واقعی تجربه خواهید کرد اگر خودتان را اسیر فکر و خیال نکنید.

فال روزانه شهریور

با شخصی که مرتکب اشتباه شده مدارا کنید

افکار بهم گره خورده تان را رها کنید تا از سبکی وجودتان لذت ببرید. شخصی در اطراف تان که مرتکب اشتباه شده مسئولیت رفتارش را به گردن خواهد گرفت. با او مدارا کنید، بعضی ها ندانسته و ناخواسته اشتباه می کنند و هم خودشان و هم دیگران را به دردسر می اندازند. بیش از این خودتان را اذیت نکنید.

فال روزانه مهر

از بهترین یار و یاورتان کمک بگیرید

همان کسی که به شما نزدیک ترین است بهترین یار و یاورتان است، از او کمک بگیرید و بی پروا و بی واسطه مشکل خود را با او در میان بگذارید و از او راهنمایی بخواهید. بیش از این دست دست نکنید. پاسخ سوالی را که به تعویق می اندازید بدهید و خودتان را خلاص کنید. ملاقات مهمی پیش رو دارید. بهتر است به این جلسه بروید.

فال روزانه آبان

تجربه را تجربه کردن خطاست

تعارف آمد و نیامد دارد، برای انجام کاری که علاقه یا شرایط انجامش را ندارید بیش از حد تعارف نکنید که به دردسر خواهید افتاد. این که در گذشته چه موقعیتی داشته اید آنقدر مهم نیست، مهم این است که برای امروزتان چه می کنید و می خواهید کجا بایستید. راهی را که هزار بار امتحان کرده اید و جواب نگرفته اید عوض کنید و عمرتان را تلف نکنید.

فال روزانه آذر

روی خودتان و داشته هایتان حساب کنید

کسی که با عشق و ایمان گام بر می دارد اگر از مال دنیا بی بهره باشد هم موفق خواهد شد. روی خودتان و داشته هایتان حساب کنید که نهایتا همین ایمان به خود و اراده تان موجب پیروزی تان می شود. شخصی منتظر کمک و مساعدت غیرمالی شماست؛ از او دستگیری کنید تا نیتی که در دل دارید هرچه سریع تر انجام شود.

فال روزانه دی

تصمیم نهایی را خودتان بگیرید

برایتان بهتر است که مدتی معاشرت هایتان را کمتر کنید. بیشتر مراقب باشید قصه زندگی تان را خودتان بنویسید. اجازه دهید دیگران نظرشان را راحت به شما بگویند اما تصمیم نهایی را خودتان بگیرید بهتر است. به مراسمی دعوت می شوید و بهانه ای می آورید تا از رفتن سر باز بزنید، بیهوده مقاومت می کنید؛ به این مراسم بروید.

فال روزانه بهمن

از امور گذشته به کلی خود را جدا کنید

نسبت به محیط اطراف تان هوشیارتر باشید. اگر فکر می کنید راه خطا رفته اید هرچه زودتر تغییر مسیر بدهید، از همین امروز اقدام کنید و از امور گذشته به کلی خود را جدا سازید. قافله عمرتان می گذرد؛ این دم را بدون اضطراب و پشیمانی دریابید. کاری نکنید که حسرت امروز را بخورید. بیشتر مراقب سلامت تان باشید.

فال روزانه اسفند

از سر سادگی فرصت را از دست ندهید

به دنیای اطراف تان هرطور که نگاه کنید همانطور با شما رفتار می کند؛ بخندید تا دنیا هم به شما لبخند بزند. اوضاع تان از این که هست بهتر می شود. برای پیگیری مطلبی که برایتان مهم است با جایی تماس خواهید گرفت و خبر خوبی را خواهید شنید. اجازه ندهید از سر سادگی تان موقعیت خوبی را از دست بدهید.

کدخبر: 877712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟