فال روزانه شخصی / 24 اسفند ماه + فیلم
حجم ویدیو: 13.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

شما به طور ذاتی انسانی هستید که از خدمت کردن به دیگران لذت می برد و امروز فرصتی دست داده است تا وقت تان را صرف کمک و خدمت به آنهایی بکنید که واقعا به شما نیاز دارند. این موقعیت می تواند مربوط به کار شما شده و یا به یکی از نزدیکان تان که دارد با مشکلات بزرگ دست و پنجه نرم می کند مربوط باشد. اگر کمک تان را در این وضعیتی که چندان هم طول نخواهد کشید از آنها دریغ نکنید این سخاوت و نوع دوستی شما به طوری که اصلا فکرش را هم نمی کنید زندگی تان را به طور مثبتی تحت تأثیر قرار خواهد داد.

فال روزانه اردیبهشت

شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چراکه افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این امر مانع رویاپردازی شما نمی‌شود اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس در حالی که تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهایتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.

فال روزانه خرداد

امروز خلاقیت شما در سطح بالایی قرار دارد و می توانید وقت زیادی را به فکر کردن و برنامه ریزی در رابطه با کارهایی که می خواهید انجام دهید بگذرانید. شما با اشتیاق زیادی قصد دارید این ایده های بزرگ را به واقعیت تبدیل کنید اما عاقلانه تر این است که بدون آنکه تسلیم یا دلسرد شوید پیش از عملی کردن این ایده ها کمی دست نگه دارید. امروز شما به طور ویژه ای رمانتیک شده اید و دل تان می خواهد تا جایی که می شود با عشق تان باشید و روزتان را در کنار او بگذرانید. البته این بدان معنا نیست که اصرار دارید با او تنها باشید و یک دورهمی دوستانه همراه با دوستان مشترک تان نیز می تواند ساعات خوبی را برای شما فراهم کند.

فال روزانه تیر

شما عاشق تغییرات و تنوع در زندگی هستید. اگر می خواهید لحظات شیرین تری را در کنار دوستان تان بگذرانید بد نیست با دوستان قدیمی خود تماس بگیرید و با آنها قرار ملاقاتی بگذارید. اگر اختلافی بین شما وجود دارد حل خواهد شد و دوباره پیوندی ناگسستنی بین تان به وجود می آید. بهتر است اشتباهات و حرف های گذشته را فراموش کنید، با تکرار آنها هیچ چیز درست نخواهد شد. به جای آن صبر پیشه کنید و منتظر اتفاقات خوب زندگی خود باشید.

فال روزانه مرداد

شما در عین حال که کاملا اهداف خود را شناخته‌اید روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. کارهای زیادی برای انجام دارید ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگی تان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهداف تان خواهید رسید.

فال روزانه شهریور

شما باید باور کنید که کنترل زندگی‌تان از دست تان خارج شده است اما می‌توانید به این اطمینان متکی باشید که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته‌های سختی را که در محل کار از شما می‌شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری از یک کشمکش آماده باشید که برنامه‌هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.

فال روزانه مهر

امروز بیشتر وقت تان را روی کاری سپری خواهید کرد که ارزش زیادی برایتان دارد؛ شاید رسیدگی به یک حیوان خانگی باشد یا حتی گشت و گذار با دوستان تان. در هر صورت روز فوق العاده ای را پیش رو خواهید داشت. امروز تا می توانید تماس خود را با اینترنت و تلویزیون بیشتر کنید زیرا خبرهای هیجان انگیزی را برایتان خواهد داشت. این خبر می تواند به زندگی شما تغییراتی دهد و شما را چندین قدم به هدف تان نزدیک تر کند.

فال روزانه آبان

امروز از مسیری که انتظارش را ندارید، چیزهایی می بینید که متعجب تان می کند. شاید اکنون تاثیر آنها را در زندگی تان نبینید اما به تدریج از این تغییرات خوشحال می شود. پس از صحبت با یکی از دوستان تان درباره مشکلاتی که در رابطه عاطفی شما رخ داده به نتیجه می رسید و راه حلی مناسب به ذهن تان خطور می کند که می تواند در بهبود رابطه تان موثر باشد. حال که آمادگی این تغییر را در زندگی خود دارید، قدم اول را بردارید.

فال روزانه آذر

چند وقتی است که امید خود را برای ادامه زندگی از دست داده اید اما به زودی آن را دوباره به دست خواهید آورد. فقط کافی است به اطراف تان دقیق تر شوید تا ببینید که خوشبختی تنها در یک نفر یا یک چیز خلاصه نمی شود. امروز به روابط عاطفی خود کمی جدی تر بیندیشید. دوراهی های زیادی در مقابل تان است که باید هرچه سریع آنها را با خودتان حل کنید. ترس مانع پیشرفت شماست، پس انعطاف پذیرتر باشید و خودتان را با جسارت بیشتری به دست سرنوشت بسپارید.

فال روزانه دی

خودتان را برای یک روز پر از فعالیت های اجتماعی و گفتگوهای مفید و لذتبخش آماده کنید. خلاقیت شما نیز در چنین روزی افزایش می یابد پس به ظاهر خود نیز کمی تغییر دهید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید. اگر به فکر برقراری رابطه با فردی هستید و تا به حال جسارت کافی را برای صحبت کردن با او نداشته اید، امروز زمان خوبی است تا شجاعت خود را جمع کنید و اولین قدم را بردارید و تا رسیدن به اهداف تان از پای ننشینید.

فال روزانه بهمن

ممکن است در چنین روزی در مورد مسائلی که با عشق و عاشقی سر و کار دارند به مشکل بخورید. می خواهید طبق نقشه هایی که از قبل کشده اید تغییراتی را در روابط خود ایجاد کنید اما یادتان باشد که از مشورت با شریک زندگی تان غافل نشوید در غیر این صورت سوءتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت. با گفتگو می توانید راه های بهتری را برای ادامه مسیر انتخاب کنید. اگر شکستن محدودیت هایی که برای خود ساخته اید سخت است از دوستان یا خانواده خود کمک بگیرید.

فال روزانه اسفند

اگرچه انرژی کافی دارید اما نمی توانید بر هر کاری تمرکز داشته باشید. دوست دارید روابط عاطفی خود را بهبود بخشید اما راه درست را تشخیص نمی دهید. شاید بد نباشد این بار از دیگران برای تصمیم گیری درست کمک بخواهید. گشت و گذار بیرون از خانه نیز می تواند ذهن شما را بازتر و روحیه تان را بهتر از قبل سازد. شما فردی هستید که زمان حال برایتان اهمیت دارد ولی شاید بد نباشد کمی هم عاقبت نگر و به دنبال اهداف بلندمدت خود باشید. اگرچه ممکن است سنگ هایی در مقابل پای شما انداخته شود اما ناامید نشوید و به حرکت خود ادامه دهید.

کدخبر: 877397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟