چمران: شهرداری نباید به پروژه تونل شهید متوسلیان ورود کند / ساخت ادامه بزرگراه یادگار امام، پروژه مهم تهران + فیلم
حجم ویدیو: 50.86M | مدت زمان ویدیو: 00:05:22

به گزارش رکنا، مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از استماع سخنان علیرضا زاکانی در صحن شورا، گفت: مصوبه‌ای در پاییز سال گذشته داشتیم و طبق آن قرار بود که شهرداری تهران طرحی را در مورد صدور پروانهساختمانی ارائه دهد که هنوز ارائه نشده و ما منتظریم.

وی با بیان اینکه وعده‌های امروز و فردا می‌آید که مدام تکرار شده و امیدواریم با اینکه حالا هم دیر شده اما این طرح به شورا بیاید، ادامه داد: کوتاه کردن زمان صدور پروانه مهم است اما همه مراحل نباید پشت هم باشد و می‌تواند به گونه‌ای مراحل انجام شود که همزمان با هم باشد. مثلا موقعی که مالک نقشه را می‌آورد، می‌تواند محاسبات فنی یا نما را هم بیاورد و این یک ماه از زمان صدور پروانه کم می‌کند.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در مورد پروژه‌های عمرانی باید بگویم که تکمیل بزرگراه یادگار امام مهم است، گفت: در دوره‌های گذشته نیز یک عده به دنبال ساخت تونل بودند اما اگر یادگار ساخته شود تاثیر بیشتری دارد.

وی در مورد جلسه‌اش با مسئول نمایشگاه‌های کشور نیز گفت: جلسه خوبی در مورد شهر آفتاب داشتیم و به آنها گفتیم آماده همکاری هستیم به شرطی که شهر آفتاب به یک شهر نمایشگاهی تبدیل شود، نه اینکه هر نمایشگاهی زیاد آمد به آنها بدهید.

کدخبر: 799564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟