110 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه شد / زاکانی: 3600 دستگاه اتوبوس با تهاتر نفت وارد کشور می شود + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 12.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، صبح امروز آیین رونمایی از ورود 110 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران با حضور شهردار پایتخت برگزار شد. در مراسم امرز علیرضا زاکانی، شهردار تهران، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران به همراه جمعی از مدیران شهری و مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و پلیس راهور پایتخت حاضر بودند.

علیرضا زاکانی در مراسم آیین  رونمایی از ۱۱۰  دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل  عمومی تهران گفت: موضوع حمل و نقل عمومی در شهر تهران بسیار حیاتی است زیرا باعث آسایش می شود و هم در زمینه زیست محیط و ترافیک تاثیر زیادی دارد.

وی افزود: حمل و نقل عمومی در تهران با فرسودگی مواجه است که با توجه به نبود زیر ساخت های مهم، ممکن است این مساله در آینده با مشکلاتی رو به رو شود.

شهردار تهران اضافه کرد: آغاز کار مدیریت شهری با ۱۱۰ دستگاه اتوبوس حرکت رو به جلویی برای تامین نیازهای ناوگان حمل و نقل عمومی است و الباقی نیز تا پایان ماه آبان به ناوگان حمل و نقل اضافه می شود.

زاکانی ادامه داد: بعد از ۱۲ سال از وعده دولت به شهرداری درباره کمک به تامین ناوگان حمل و نقل عمومی، اخیرا طی توافق وزیر کشور بنا شد که ۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس با تهاتر نفت وارد کشور شود که سهم تهران هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس است.

وی گفت: در تلاش هستیم سهم هزار دستگاه اورهال اتوبوس در تهران را به ۲ هزار دستگاه افزایش دهیم. همچنین در تلاش هستیم  بیش از ۵ هزار دستگاه اتوبوس را به حمل و نقل عمومی اضافه کنیم؛ همچنین به دنبال  این هستیم که اتوبوس های برقی را در ناوگان حمل و نقل عمومی تقویت کنیم.

زاکانی در پایان تصریح کرد: با بخش خصوصی مذاکراتی داشتیم که بتوانیم مجموعه حمل و نقل عمومی  را تقویت کنیم و تلاش خواهیم کرد گام به گام رضایتمندی شهروندان را بالا ببریم.

110 دستگاه اتوبوس جدید (1)

110 دستگاه اتوبوس جدید (2)

110 دستگاه اتوبوس جدید (4)

110 دستگاه اتوبوس جدید (7)

کدخبر: 738197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟