قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی تمدید شود

رانندگان تاکسی / قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی رو به پایان است. همچنین وضعیت بیمه عمر و بیمه حوادث رانندگان تاکسی هم مناسب نیست. حبیب کاشانی در همین راستا خواستار اصلاح وضعیت بیمه های رانندگان تاکسی شد. این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد که باید قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی تمدید شود.

به گزارش رکنا، حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران در تذکری در دوازدهمین جلسه دوره ششم شورای شهر  گفت: معیشت و درمان کارکنان مدیریت شهری یکی از دغدغه های این شورا است.

وی ادامه داد: دو قرار داد در تاکسیرانی یا در حال انعقاد و یا در حال اتمام است که یکی در خصوص بیمه تکمیلی، بیمه عمر و بیمه حوادث رانندگی است که ۳۱ شهریور ماه سال جاری این قرار داد به اتمام می رسد. با توجه به شغل حساس رانندگان اتمام بیمه تکمیلی هر لحظه می تواند موجب ایجاد مشکلاتی برای این افراد و خانواده های آنان می شود. کمااینکه حمایت های تکمیلی خاصی از رانندگان محترم به عمل نمی آید، با توجه به اتمام قرار داد تمهیدات لازم اندیشیده شود.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین در قرارداد طولانی مدت سازمان تاکسیرانی با هاتف الشهر، سهم مالی و معیشت رانندگان در نظر گرفته نشده است، این در حالی است که باید در قراردادهای طولانی مدت حتما مسائل حقوقی رعایت شود.

کاشانی خواستار ورود کمیسیون نظارت شورای شهر تهران به این موضوع شد تا حقوق رانندگان احیا شود و از تبلیغات بصری شهر منافعی برای رانندگان در نظر گرفته شود.

کدخبر: 720356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟