تغییر دولت و مشکل فنی سامانه، علت اعلامی وزارت کشور برای تاخیر واریز سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی

رانندگان تاکسی های اینترنتی اعم از رانندگان شرکت های اسنپ و تپسی اعلام می کنند که سه ماه است سهمیه بنزین آنها از سوی شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی واریز نشده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، آخرین سهمیه سوختی که برای رانندگان تاکسی های اینترنتی واریز شده، مربوط به 21 اردیبهشت تا 20 خرداد است. 5 روز دیگر، دقیقا 3 ماه می شود که این رانندگان، سهمیه سوخت از شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی طلبکار هستند.

در این میان پیگیری های مدیران رانندگان تاکسی های اینترنتی برای واریز سهمیه رانندگان نیز تاکنون به نتیجه موثری نرسیده است.

حسین هزارجریبی، معاون عملیات شرکت اسنپ در خصوص علت دیرکرد پرداخت سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به خبرنگار رکنا گفت: معمولا پس از اعلام اطلاعات پیمایش کاربران راننده اسنپ به وزارت کشور، بررسی، تبادل اطلاعات بین دو وزارتخانه و متعاقبا واریز سوخت توسط وزارت نفت حدود یک ماه زمان می‌برد.

وی افزود: پس از گذشت یک‌ ماه از ارسال اطلاعات، علت تاخیر پیش آمده را از وزارت کشور جویا شدیم که به ترتیب تغییر و انتقال دولت و همچنین مشکل فنی در سامانه اطلاعاتی رانندگان را عامل این تاخیر اعلام کردند. با رایزنی‌های صورت گرفته امیدواریم تا انتهای هفته جاری واریز سوخت انجام شود.

کدخبر: 718233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟