پیام احمدی مقدم برای شورای شهر ششم

شورای شهر ششم تهران از هفته گذشته فرایند انتخاب شهردار تهران را رسماً آغاز کردند. اعضای شورای شهر تهران قرار است طی چند روز آتی، شهردار جدید تهران را به مردم پایتخت معرفی کنند. گفته می شود علیرضا زاکانی، اسماعیل احمدی مقدم، مازیار حسینی از گزینه های اصلی تصدی شهرداری هستند که ظاهراً زاکانی رای بیشتری از اعضای شورای شهر دریافت کرده است. اسماعیل احمدی مقدم پیامی در خصوص شهرداری تهران به شورای شهر ششم ارسال کرده است.

به گزارش رکنا، متن پیام احمدی مقدم به شرح زیر است:

اعضای محترم شورای ششم شهر

سلام علیکم

با تشکر از فرصتی که برای حضور اینجانب در فرایند انتخاب شهردار تهران فراهم نمودید نکاتی چند را حضورتان تقدیم می نمایم

هر آنچه که در جلسه دفاع مطرح نمودم برگرفته از اعتقادات، یافته ها و دانش خودم بود والبته از مشورت و راهنمایی جمعی از دوستان اهل خرد و تجربه بهره بردم و در رقابتی شرکت کردم که از پیش نتیجه آن برایم روشن بود و با توجه به دسته بندی های درون شورا شانسی برای خود متصور نبودم اما با توجه به شرایط اجتماعی کشور فرار از مسئولیت را برای خود جایز نشمردم و در هر حال با بیان نکات مهمی که برای بهره‌برداری  شما عزیزان است پا به میدان گذاشتم و وقتی دیدم محوری‌ترین شعار و رویکرد اینجانب را که همان نگاه از پنجره جنوبی به صاحبان انقلاب محرومان و مستضعفان بود توسط سخنگوی محترم شورا برگزیده و نشر داده شده است خوشحال شدم امیدوارم همین رویکرد اصلی و جهت گیری شما عزیزان برای احیای مجدد انقلاب باشد. خدا را شاهد میگیرم هر آنچه که در نزد شما بیان کردند چیزی جز صداقت نبودوهدفی جزانجام وظیفه واتمام حجت برخودوشما نداشتم.

امیدوارم دربه انجام رساندن تکلیف خودکه همان روشن ساختن نورامید دردل مردم است موفق باشیدودرمسیرخودتاپایان فرصتی راازدست ندهید(فلتنظرنفس ماقدمت لغد)

باآرزوی سربلندی اسلام ومیهن عزیزوموفقیت شماعزیزان درخدمتگزاری.

والسلام

اسماعیل احمدی مقدم

۱۴مردادماه۱۴۰۰

کدخبر: 710737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟