عکس های مدلینگ لادن مستوفی خانم وکیل گناه فرشته !  / لباس های حسرت برانگیز خانم بازیگر ! + بیوگرافی

لادن مستوفی بازیگر خوش‌چهره و توانایی است که نخستین حضور خود در حوزه تصویر را با «روز واقعه» آغاز کرد. او آنچنان در سکانس‌های محدود فیلم مذکور درخشید که نگاه‌ها را به خود خیره کرد و وارد سینمای ایران شد. تاکنون لادن را در نقش زنان قدرتمند و بااعتمادبه‌نفس فراوانی دیده‌ایم. به بهانه حضور پررنگش در سریال «گناه فرشته» نگاهی به بازی و استایل او خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

علاقه به طرح و رنگ

لادن مستوفی

لادن از آن افرادی است که امضای شخصی در استایل خود ندارند. منظور چیست؟ یعنی او را با المان‌ها و عناصری مشخص از پوشش نمی‌بینیم و هربار، چیزی را به تن می‌کند که به‌نظر می‌رسد، دوست دارد و برایش خوشایند است. بااین‌حال، موتیف‌های رنگی و گلدار پوششی در استایل او زیاد دیده می‌شود. او به رنگ‌ها و طرح‌ها علاقه دارد و در این زمینه خود را حسابی آزاد می‌گذارد. البته گاهی هم بی‌دقتی‌هایی در زمینه تدارک‌دیدن سِتی متوازن از او دیده می‌شود. برای مثال، در تصویر بالا، او را می‌بینید که چند رنگ و طرح نامتناسب را با هم پوشیده است. شاید اگر شال سر او ساده بود، خروجی استایل چشم‌نوازتر و دیدنی‌تر می‌شد.

 

بستن شال و روسری به سبکی خاص

لادن مستوفی

 

 

مستوفی در بستن شال و روسری معمولا ابتکار عمل به خرج می‌دهد. او با این شیوه، استایلش را به مرز رسمی‌بودن می‌رساند و انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های رسمی و جدی دارد. برای افرادی که از اندام و چهره مناسبی برخوردارند، رسیدن به خوش‌پوشی و خوش‌تیپی ساده‌تر است. چرا؟ چون ظاهر زیبا و متوازن آنها موجب می‌شود که بیشتر استایل‌ها برایشان دیدنی و زیبا جلوه کند. لادن هم در دسته همین افراد قرار می‌گیرد و اگر کمی به نکات استایلینگ دقت بیشتری کند، به‌سادگی وارد پانتئون خوش‌تیپ‌های خوش‌پوش می‌شود.

 

 

توجه به کدهای پوششی

لادن مستوفی

شاید لادن مستوفی اشتباهاتی در زمینه استایلینگ داشته باشد اما نقاط قوتی در تیپ و پوشش او دیده می‌شود که نمی‌توان از آنها عبور کرد. برای مثال، به کدهای پوششی یا به‌قول فرنگی‌ها درس‌کد (dress-code) اهمیت زیادی می‌دهد. او همیشه در جشنواره‌ها یا موقعیت‌های رسمی، از لباس‌هایی استفاده می‌کند که مجلسی‌اند و متناسب با شرایط انتخاب شده‌اند. یادتان باشد که رعایت کدهای پوششی از مهم‌ترین اصول خوش‌پوشی است. اگر زیباترین لباس‌ها را هم بی‌توجه به موقعیتی بپوشید که در آن حضور دارید، نتیجه استایلتان مورد توجه قرار نمی‌گیرد و خروجی مخدوشی خواهید داشت. بنابراین، این نکته الهام‌بخش از استایل لادن مستوفی را به‌خاطر بسپارید و سعی‌تان این باشد که همیشه متناسب با هر موقعیت، تیپ خود را انتخاب کنید. در تصویر بالا هم لادن را در رویه‌ای با طرح و دوخت رسمی می‌بینید. رنگ مشکی هم که همیشه انتخابی ایدئال برای موقعیت‌های گوناگون است.

آرایش ساده و مینیمال

لادن مستوفی

یکی از نکاتی که در استایل لادن مستوفی به چشم می‌خورد، آرایش ساده او در بیشتر مواقع است. حتی می‌شود گفت که در فیلم‌ها و سریال‌ها آرایش و گریم بیشتری نسبت به زندگی واقعی دارد. لادن از عمل‌های جراحی و ترندهای آرایشی روز استقبال نمی‌کند و همیشه با میکاپی موقر، اندک و مینیمال ظاهر می‌شود. او از اغراق در آرایش می‌پرهیزد و ضمن آراستگی، چهره‌ای زیبا با آرایشی ساده برای خود می‌سازد. منظور از آرایش مینیمال هم اجرای اصول کلاسیک میکاپ با دید و نگاهی جدید و ساده است. در تصویر بالا هم او را با آرایشی متوازن و زیبا مشاهده می‌کنید. انتخاب رژ قرمز در این میکاپ نمره خوبی می‌گیرد. نظرتان چیست؟ شما هم موافقید؟

انتخاب‌هایی متناسب با اندام و سلیقه

لادن مستوفی

آنچه در مرور استایل لادن مستوفی به چشم می‌خورد، تناسب میان اندام و انتخاب‌هایش است. او به‌خوبی می‌داند که باید چه چیزهایی بپوشد تا خروجی استایلش مطلوب و در تناسب با شکل قامتش باشد. این موضوع از اصول نخست خوش‌پوشی است و اهمیت بسیار زیادی دارد. از این مورد گذشته، در استایل او تناسب میان سلیقه و شخصیت و لباس‌هایش هم دیده می‌شود. این هم نکته بسیار مهمی است. یکی از دلایلی که برخی از افراد، تیپ و استایل خیره‌کننده‌تری نسبت به دیگران دارند، تناسب میان سلیقه شخصی و روحیه‌شان با استایلی است که دارند. در این صورت، حتی اگر نواقصی در پوشش باشد، باز هم خروجی کار زیبا و چشم‌نواز خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که دلیل چنین چیزی، راحتی و اعتماد به نفسی است که فرد در استایلی موردعلاقه و محبوب خود، تجربه می‌کند.

استفاده از اکسسوری‌های ظریف

لادن مستوفی

اکسسوری‌ها می‌توانند به‌راحتی، استایل را از سادگی خارج کنند و نتایج زیبایی به‌همراه بیاورند. لادن هم در استایل و پوشش خود از اکسسوری‌ها زیاد استفاده می‌کند. او به‌سراغ مواردی می‌رود که ظریف‌اند و مانع از شلوغی در تیپ و ظاهرش می‌شوند. در تصویر بالا هم نمونه‌ای از کاربرد اکسسوری‌ها در استایل او را مشاهده می‌کنید. دستبندی تسبیح‌مانند و انگشتری ظریف که با تِم لباس‌هایش در هماهنگی‌اند. ساعتی که در کنار دستبند استفاده شده هم ایده خوبی بوده و تکمیل‌گر مجموعه‌ای از اکسسوری‌های متنوع ولی متناسب است. این استایل لادن مستوفی هم تمام عناصری را دارد که پیش‌تر درباره‌شان صحبت کردیم. هم روسری به سبکی خاص بسته شده و هم رنگ و طرح در آن دیده می‌شود. تمام اجزای استایل هم در خدمت موقعیتی هستند که در آن حضور داشته و ظاهرا زیاد رسمی نبوده است. مدل لباس و سبک اجزای استایل هم در هماهنگی کامل با اندام، چهره و سلیقه شخصی این بازیگر است. مستوفی به راحتی در استایل و پرهیز از اغراق علاقه‌مند است و این سادگی و مینیمال‌بودن را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد.

بیوگرافی لادن مستوفی

لادن مستوفی زاده سال ۱۳۵۱ در شهرستان تنکابن است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه‌تمام رها کرد و وارد عرصه بازیگری شد. او در ۲۲ سالگی در نخستین فیلم خود روز واقعه (سال ۱۳۷۳) بازی کرد و پس از بازی در سریال دوران سرکشی و همچنین مجموعه تلویزیونی پریا به شهرت رسید.

لادن مستوفی همسر شهرام اسدی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس و نیز خواهر لاله مستوفی منشی صحنه سینمای ایران است. مستوفی در بسیاری از فیلم‌هایی که اسدی کارگردانی آن را بر عهده داشته، بازی کرد که از جمله آنها می‌توان به فیلم روز واقعه و مجموعه تلویزیونی شیخ بهایی اشاره کرد.

لادن مستوفی این روزها با سریال «گناه فرشته» بیش از پیش به محبوبیت رسیده. او در این سریال نقش مهتاب، همسر شهاب حسینی، را ایفا می‌کند. برخی دیگر از آثاری که لادن مستوفی در آن‌ها ایفای نقش کرده به شرح زیر هستند:

فیلم‌ها

بهشت تبهکاران (مسعود جعفری جوزانی، ۱۴۰۲)

هفت بهار نارنج (فرشاد گل‌سفیدی ، ۱۴۰۰)

تصویرم در آیینه نیست (محمدرضا خاکی، ۱۳۹۷)

یک دزدی عاشقانه (امیرشهاب رضویان، ۱۳۹۴)

گذر موقت (افشین هاشمی، ۱۳۹۴)

وقتی برگشتم… (وحید موسائیان، ۱۳۹۴)

چاقی (راما قویدل، ۱۳۹۳)

گل‌چهره (وحید موسائیان، ۱۳۸۹)

گلوگاه (محمدابراهیم معیری، ۱۳۸۹)

آقا یوسف (علی رفیعی، ۱۳۸۹)

شب واقعه (شهرام اسدی، ۱۳۸۸)

برخورد خیلی نزدیک (اسماعیل میهن‌دوست، ۱۳۸۷)

تیغ‌زن (علیرضا داوودنژاد، ۱۳۸۷)

تسویه‌حساب (تهمینه میلانی، ۱۳۸۶)

خواب زمستانی (سیامک شایقی، ۱۳۸۶)

هر چی تو بخوای (محمد متوسلانی، ۱۳۸۵)

باغ فردوس، پنج بعدازظهر (سیامک شایقی، ۱۳۸۴)

تارا و تب توت فرنگی (سعید سهیلی، ۱۳۸۲)

به من نگاه کن (شهرام اسدی، ۱۳۸۱)

دختری به نام تندر (حمیدرضا آشتیانی‌پور، ۱۳۷۹)

طوفان (محمد بزرگ‌نیا، ۱۳۷۵)

ماه و خورشید (محمدحسین حقیقی، ۱۳۷۴)

روز واقعه (شهرام اسدی، ۱۳۷۳)

شبکه نمایش خانگی

خواب زده (سیروس مقدم، ۱۳۹۸)

نوبت لیلی (روح‌الله حجازی، ۱۴۰۱)

گناه فرشته (حامد عنقا، ۱۴۰۲)

مجموعه‌های تلویزیونی

پریا (حسین سهیلی‌زاده، ۱۳۹۵)

جلال‌الدین (شهرام اسدی،آرش معیریان، ۱۳۹۳)

شیخ بهایی (شهرام اسدی،۱۳۸۶)

خانه‌ای در تاریکی (سعید سلطانی،۱۳۸۲)

سفر سبز (محمدحسین لطیفی، ۱۳۸۱)

دوران سرکشی (کمال تبریزی،۱۳۸۰)

در آخر

لادن مستوفی بازیگر خوش‌چهره‌ای است و متمایز. او به‌واسطه قدبلند و اندام متناسب، خاص دیده می‌شود. صورت زیبایی هم دارد و از آن افرادی است که می‌تواند نگاه‌ها را در جمع به‌سمت خود خیره کند. او باب دل خودش لباس می‌پوشد و شاید گاهی ایراداتی بر تیپش وارد باشد اما اعتمادبه‌نفسی که نشان می‌دهد، تاحد زیادی مانع از دیده‌شدن اشتباهات استایلینگ او می‌شوند. به‌طور کلی، آنچه از لادن در ذهن به‌خاطر می‌ماند، زنی مصمم است که چهره‌ای زیبا و کلامی قوی دارد. چنین ویژگی‌های کمیابی روی استایل و ظاهر اثر جدی می‌گذارند و باعث می‌شوند که فرد جذاب‌تر دیده شود و در لباس‌های مختلف بدرخشد. اگر قرار باشد که نمره‌ای به استایل مستوفی بدهید، چه عددی را از یک تا ده انتخاب می‌کنید؟ از تیپ او خوشتان می‌آید؟

کدخبر: 969558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟