ارباب پس از باران زیرآب همسرش را زد!

حرفهای محمود پاک نیت برای انتخاب نقش ارباب پس از باران

محمود پاک نیت بازیگر نقش های ماندگار ارباب عزت سالاری و یعقوب نبی در سریال یوسف پیامبر، در بخشی از برنامه چهل تیکه و گفتگو با محمدرضا علیمردانی، از عزیزان خود گفت و اشکش در آمد. در ادامه این بخش از نمناک صحبت های ارباب پس از باران درباره فرد مورد علاقه اش و پشت صحنه سریال پس از باران را می خوانید.

محمود پاک نیت

محمود پاک نیت بازیگر نقش ارباب در سریال پس از باران

خاطره محمود پاک نیت از پیشنهاد نقش ارباب پس از باران:همسرم میگفت زیر آب من رو زدی؟

ما روزی که پیشنهاد پس از باران شد، رفتم دفترآقای سلطانی و ایشون پیشنهاد داد من می خوام شما و خانمت با هم بازی کنید و بعد هم کار در شمال هست، گفتم ما فقط یکیمون می تونیم بیایم چون ما بچه داریم، بچه هامون رو چکار کنیم؟

گفت دوتاتون بیاین بچه ها رو بسپارید به یکی، ولی من قبول نکردم و اومدم خونه به خانمم هم چیزی نگفتم، متن رو خوندم و دیدم چه شخصتیه این شخصیت مادر زن، خوندم به خانمم گفتم متن رو بخون، گفت متن خوبیه برو کار کن، گفتم از دوتامون خواستن بریم اما نمیشه بچه ها رو چکار کنیم، گفت رفتی اونجا زیرآب من رو زدی؟

گفتم نه بابا گفتم یا من می تونم بیام و یا خانمم.

رفته بود با خواهرش صحبت کرده بود که من برای بچه ها غذا میزارم فریزر و خودشونم بلدن برنج درست کنن، شما بیا پیششون باش تا ما برگردیم، خواهرشون هم قبول کرده بود و ما رفتیم و بچه ها رو سپردیم به خاله شون.

خانمم نقشش رو خیلی خوب درآورد و وقتی این سریال پخش میشد، میگفت مطمئن باش الان کلی نفرین تو خونه ما هست.

محمود پاک نیت بازیگر سریال پدرسالار به سوالات محمدرضا علیمردانی با غم و اشک درچشم اینگونه پاسخ داد:

اگر بگن یک محالی ممکنه و از درگذشتگان یک نفر رو می تونید صدا کنید که بیان؟ شما برای کی دلتنگ تر هستید؟

مادرم. در کار هنریم تنها حامی ام مادرم بود، پدرم کلا با مسیرم مخالف بود و نه سال تئاتر کار می کردم و فقط مادرم می دونست و حمایتم می کرد و اجازه نمی داد پدرم بفهمه میرم تئاتر.

مهوش صبرکن

محمود پاک نیت و همسرش مهوش صبرکن عکس از آرشا عقیقی

مختصر بیوگرافی محمود پاک نیت؛ ارباب پس از باران

محمود پاک نیت بازیگر نقش ارباب عزت سالاری در سریال پس از باران، متولد 10 دی 1331 در کازرون است که تا کنون در آثاری چون گیلدخت، پس از باران، یوسف پیامبر، پدر سالار، دل شکسته،ملک سلیمان،تردید، شین، تب و تاب و... ایفای نقش کرده است. محمود پاک نیت در سال 1358 با مهوش صبرکن خانم بزرگ سریال پس از باران ازدواج کرده است، ثمره این ازدواج دو پسر به نام مسعود و مهرداد و دارای سه نوه می باشند. هاناپاک نیت یکی از نوه های این زوج بازیگر است که به واسطه زیبایی و رنگ چشمان منحصر به فردش شناخته شده است.

مختصر بیوگرافی خانم بزرگ در پس از باران

مهوش صبرکن بازیگر نقش طاهره (خانم بزرگ - مادر فرخ و خانم‌بس‌) در سریال پس از باران،متولد 16 خرداد 1339 در شیراز است. او در آثاری چون دخترم نرگس، پس از باران، یوسف پیامبر، خانه ای در تاریکی، شب می گذرد و... در کنار او ایفای نقش نموده است.

کدخبر: 968067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟