عکس های بازیگر نقش غول برره با همسر زیبایش+  بیوگرافی احمد ایراندوست از بادیگاردی جنیفر لوپز تا ازدواج !

احمد ایراندوست متولد ۲۶ خرداد ۱۳۴۹ در آبادان است. وی بازیگر، بادیگارد و در عین حال خواننده است. پدرش شهاب ایراندوست نیز اهل لائین شهرستان کلات نادر بوده و از کشتی گیران هم دورۀ غلامرضا تختی است. ایراندوست در زمان تولید سریال شب‌های برره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شد و مدیری هم نقش غول برره را با توجه به جثه‌اش به او داد.

احمد ایراندوست

بیوگرافی احمد ایراندوست

بر اساس آنچه در برخی نشریات زرد و خبری آمده‌است او اذعان داشته‌است که محافظ شخصی افراد سرشناسی چون جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری، ویتنی هوستون و شیخ محمد بوده‌است. اما هیچگاه ثابت نشده‌است.

احمد ایراندوست

احمد ایراندوست

وی درباره ازدواجش می گوید: من اول می خواستم همانجا (آمریکا) ازدواج کنم، یعنی برایم گرفتن زن آن طرف مهم بود، اما خدا را شکر سر سفره پدر و مادر بزرگ شدیم، مادرم اصرار داشت دختر ایرانی بگیرم، امر مادر روی چشم ماست، برگشتم و یک دختر خانواده دار، خواهر دو شهید اهل یزد را برای همسری انتخاب کردم. وقتی بچه دار شدیم، همسرم از اول هم با محیط آنجا مشکل داشت ولی بعد که پای تربیت بچه هم به میان آمد این نتیجه رسیده‌ ایم که زندگی در شرایط آنجا با روحیات و عقایدمان سازگار نیست دیگر برگشتیم و ایران زندگی مان را ادامه دادیم. این زوج هم اکنون یک دختر دارند.

احمد ایراندوست

احمد ایراندوست

کدخبر: 966176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟