فیلم های کمدی همه ستاره های سینما/ این بازیگران زن و مرد سوپرایزتان می کنند!

ر ماه‌های پیش‌رو که قرار است جشنواره چهل‌ودوم فیلم فجر برگزار شود و از الان گمانه‌زنی‌های تولیدات سینمایی شروع شده است. یکی از نکات قابل‌توجه حضور فیلم‌های کمدی و طنز است که مجوز ساخت خود را گرفته و در حال تولید هستند؛ فیلم‌هایی که یا به جشنواره چهل‌ودوم فیلم فجر می‌رسند یا اکران عمومی را مدنظر دارند.

از فصل تابستان اکران فیلم‌های کمدی در حالی بیشتر شد که گیشه سینما در دست «فسیل» بود؛ فیلمی که همین چند روز پیش با تصمیم سازمان سینمایی به اکرانش خاتمه داد، اما همچنان فیلم‌های کمدی روی پرده سینماها دیده می‌شوند و همین فیلم‌ها گیشه سینما را نجات می‌دهند.

گفته می‌شود در میان فیلم‌هایی که بعد از ثبت‌نام تلاش می‌کنند خود را به جشنواره فجر برسانند، نزدیک به ۱۰فیلم کمدی هم تولید می‌شود که پیش‌بینی می‌شود برخی از این فیلم‌ها به جشنواره برسند.

فروش بالا و تماشاگران مشتاق فیلم‌های کمدی و طنز باعث شده که خیلی از فیلمسازان هم سراغ تولید این نوع فیلم‌ها بروند؛ فیلمسازانی که می‌دانند کار در حوزه اجتماعی هم سخت‌تر شده و هم نمی‌توانند با توجه به شرایط امروز جامعه در گیشه موفق باشند به سینمای کمدی گرایش پیدا کرده‌اند.

«خجالت نکش۲» با مهرانفر و مقدمی

تولید سریال‌های طنز در شبکه نمایش خانگی نیز بیشتر از گذشته شده؛ هر چند پلتفرم‌ها حجم قابل‌توجهی از سریال‌های خانوادگی-اجتماعی را هم نمایش می‌دهند. رضا مقصودی که با فیلم «خجالت نکش» توانست در زمان پخش فیلم موفق باشد، حالا قصد دارد با ساخت «خجالت نکش۲» البته به شکل مینی‌سریال این اثر را به شبکه نمایش خانگی برساند. تصویربرداری سریال شروع شده و احمد مهرانفر همراه با شبنم مقدمی مانند قسمت اول بازیگران اصلی این قسمت هستند.

منتظر کمدی‌هایی از ستاره‌های سینمای ایران باشید / نوید محمد زاده، محسن تنابنده، امین حیایی، شبنم مقدمی، محسن کیایی و مهران احمدی برای خنداندن می‌آیند

پایان فیلمبرداری «کوکتل مولوتف»

از دیگر فیلم‌هایی که فیلمبرداری‌شان به‌تازگی پایان یافته، «کوکتل مولوتف» حسین دوماری است که مراحل تدوین آن شروع شده؛ فیلمی که پر از بازیگران ستاره است و به‌نظر می‌رسد در جشنواره فجر هم حضور خواهد داشت.

اطیابی با تگزاس ۳

مسعود اطیابی که این روزها «هتل» را روی پرده دارد، قرار است فصل سوم تگزاس را هم بسازد؛ فیلمی که در ۲فصل قبلی خود در گیشه موفق بود. مشخص نیست در تگزاس۳ چه قصه‌ای دنبال می‌شود.

منتظر کمدی‌هایی از ستاره‌های سینمای ایران باشید / نوید محمد زاده، محسن تنابنده، امین حیایی، شبنم مقدمی، محسن کیایی و مهران احمدی برای خنداندن می‌آیند

طنز خاص صحت این بار؛ «صبحانه با زرافه»

یکی از فیلم‌هایی که شاید سروصدا به پا کند، فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه» سروش صحت است. سروش صحت که بیشترین تجربه‌اش در عرصه بازیگری بوده و در حوزه ساخت سریال طنز نیز سررشته دارد، تاکنون در حدود ۳۰فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده است. حالا بعد از فیلم «جهان با من برقص» و پس از گذشت ۵سال، او قصد دارد دومین فیلم سینمایی خود را کارگردانی کند. این کارگردان این روزها «مگه یه عمر چند تا بهاره؟» را در شبکه نمایش خانگی دارد.

به‌خاطر یک کیف دلار بعد از ملاقات با جادوگر

«ملاقات با جادوگر» حمید بهرامیان از فیلم‌هایی بود که هیچ وقت به اکران نرسید! حالا این کارگردان «به خاطر یک کیف دلار» را در دست تولید دارد؛ فیلمی که تصویربرداری‌اش شروع شده و محسن کیایی و مهران احمدی از بازیگران آن هستند و آذر معماریان، نخستین تجربه تهیه‌کنندگی را دارد.

منتظر کمدی‌هایی از ستاره‌های سینمای ایران باشید / نوید محمد زاده، محسن تنابنده، امین حیایی، شبنم مقدمی، محسن کیایی و مهران احمدی برای خنداندن می‌آیند

رامبد جوان و «زودپز»

جوان آخرین فیلمی که کارگردانی کرد، «نگار» بود و بعد از آن در فیلم‌های «چپ، راست» بازی کرد. «زودپز» یک کمدی دهه شصتی است و با توجه به کمدی‌های پرفروش پیشین رامبد جوان، چون «پسر آدم دختر حوا»، «ورود آقایان ممنوع» و «قانون مورفی» می‌تواند از امیدهای گیشه در سال آینده باشد.

«زود باش دیر میشه» به‌کارگردانی محمد حجت ذی جودی و تهیه‌کنندگی حبیب اسماعیلی، از دیگر آثاری است که سال گذشته پروانه ساخت خود را گرفته است.

مرد عینکی در راه گیشه

فیلم سینمایی «مرد عینکی» به کارگردانی کریم امینی جدیدترین محصول عامریان فیلم است که برای اکران آماده می‌شود، در این فیلم که قبلا با عنوان «جلبک» پروانه ساخت گرفته بود بهرام افشاری بازی می‌کند. «مرد عینکی» یک کمدی- اکشن است و سومین همکاری سیدابراهیم عامریان و بهرام افشاری پس از فیلم‌های «کارگر ساده نیازمندیم» و «فسیل» است.

کدخبر: 950189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟