عکس چادری خانم بازیگرانی که چادری نبودند / از الهام حمیدی تا لادن مستوفی!

لیلا اوتادی بازیگر ایرانی است. لیلا اوتادی بعد از عمل زیبایی با تغییر زیادی همراه شد. لیلا اوتادی این روزها در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارد. لیلا اوتادی بیشتر در فیلم ها و سریال های تلویزیونی حضور دارد. لیلا اوتادی این روزها در تبلیغات مزون ها و گالری ها فعالیت زیادی دارد.

 آن وقت است که متوجه می‌شویم سازندگان آثار نمایشی سعی کرده‌اند زنانی با الگوهای مناسب حجاب به واسطه قصه‌هایی جذاب به بینندگان معرفی کنند، زنانی که ضمن داشتن اقتدار و فعالیت در اجتماع، روی حجاب‌شان هم تاکید دارند.

تعداد شخصیت‌های تاثیرگذار که این گونه معرفی شده‌اند کم نیست. زنانی که هر کدام ویژگی‌های جذابی داشتند و تماشای آن برای مخاطبان نه‌تنها جذاب بود، بلکه آنها را به فکر وا داشته است.

لیلا اوتادی، پلیس مشاور

تمجید از استایل چادریِ لیلا اوتادی و لعیا زنگنه

لیلا اوتادی

محوریت اصلی سریال تلویزیونی زخم داستان، زنانی بود که به عنوان مشاور در نیروی انتظامی مشغول به کار هستند. داستان این سریال درباره سروان الهام پویا با بازی لیلا اوتادی بود که دانش‌آموخته روان‌شناسی و فارغ‌التحصیل دانشکده افسری بوده و به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری ۱۳۲ مشغول به کار می‌شود.

او که به خاطر انتخاب چنین شغلی به شدت با پدرش دچار مشکل است، حالا در مواجهه با چالش‌های اجتماعی درگیر معضلات و مشکلات بزرگ‌تری شده است. اوتادی تلاش کرد تا نقش یک زن مشاور در کلانتری را به درستی جلوی دوربین ببرد.

لیندا کیانی، روحیه انقلابی

تمجید از استایل چادریِ لیلا اوتادی و لعیا زنگنه

لیندا کیانی

سریال وضعیت سفید ساخته حمید نعمت ‌ا... در زمان پخش و حتی بازپخش مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و مردم از تماشای این سریال لذت می‌بردند. یکی از ویژگی‌های سریال، تعدد شخصیت‌ها بود و یکی از نقش‌های ماندگار را لیندا کیانی در این سریال بازی کرده بود. زنی که روحیه انقلابی و جهادی داشت و به خاطر این ویژگی بسیار هم متفاوت بود.

همسرش رزمنده بود و سعی می‌کرد در حد توانش حامی او باشد. ضمن این‌که او دختر عاقل خانواده هم بود و سعی می‌کرد به برادر نوجوانش کمک کند تا درگیر مساله‌ای نشود.

لادن مستوفی، پناه دختران فراری

تمجید از استایل چادریِ لیلا اوتادی و لعیا زنگنه

لادن مستوفی

دکتر حنانه پناهی در سریال «دوران سرکشی» کسی نبود جز لادن مستوفی. یک زن چادری، مقتدر و فعال اجتماعی که با خودش تصمیم گرفته به بررسی مشکلات اجتماعی و رفتاری بلوغ در دختران بپردازد و در همین راستا تلاش می‌کند مامنی برای یک دختر فراری به نام روناک باشد.

او تلاش می‌کند یک مربی مهربان و در عین حال جدی باشد که با کمک بهزیستی روناک را به زندگی عادی خودش برگرداند. مستوفی با بازی در سریال دوران سرکشی که سال ۸۱ پخش شد، توانست نقش یک زن موفق چادری را به نمایش بگذارد.

لعیا زنگنه، دانشجویی فعال

تمجید از استایل چادریِ لیلا اوتادی و لعیا زنگنه

لعیا زنگنه

لعیا زنگنه با بازی درخشانش در سریال‌های «در پناه تو» و «در قلب من» تصویرگر یک دختر دانشجوی چادری بود که بجا و در زمان خودش شیطنت‌های خاص هم داشت. این بازیگر با بازی در این دو اثر به زیبایی نشان داد که چادر به هیچ وجه مانع این مساله نمی‌شود که در جمع‌های دانشجویی حضور داشت و می‌توان یک دانشجوی فعال چادری بود که به جایش رفتارهای نمکی هم داشت. می‌توان گفت زنگنه برای اولین بار تصویر یک دختر دانشجوی چادری با نمک را در تلویزیون ثبت کرد.

نرگس محمدی، ستایشی برای زندگی پر ماجرا

تمجید از استایل چادریِ لیلا اوتادی و لعیا زنگنه

نرگس محمدی

یکی از سریال‌های پر مخاطب تلویزیون به نام ستایش به کارگردانی سعید سلطانی در سه فصل روانه آنتن شد که اقبال گسترده مردم را به دنبال داشت. داستان این سریال، قصه دختری به نام ستایش بود که برای نجات برادرش از خطری که در پی فرار او از خدمت سربازی وی را تهدید می‌کند، به دوست برادر خود، طاهر فردوس پناه برده و با تمهیداتی برادرش را راهی مرز می‌کند.

محمد، برادر ستایش در مرز کشته شده و طاهر به زندان می‌افتد. بعد از مدتی ستایش با طاهر ازدواج می‌کند اما زندگی برای آنها خواب خوش ندیده و ستایش با ماجراهای متفاوتی روبه‌رو می‌شود و سختی‌های زیادی می‌کشد اما سختی‌ها باعث نمی‌شود که او خم به ابرو بیاورد. این نقش را نرگس محمدی ایفا کرد. گرچه در فصل اول این سریال تازه‌نفس بود اما توانست از پس این نقش بربیاید.

الهام حمیدی

الهام حمیدی در نقش

الهام حمیدی

کدخبر: 940589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟