چاقی  شوکه کننده حمید گودرزی / این مرد را دیگر نمیشناسید!

حمید گودرزی / مادر حمید گودرزی / ازدواج حمید گودرزی / خواستگاری حمید گودرزی / حمید گودرزی بازیگر

حمید گودرزی بازیگر و مجری معروف سینما و تلویزیون است که با سریال مسافری از هند به شهرت رسید و تا به حال یک ازدواج ناموفق داشته است. تصویری جدید از این بازیگر در فضای مجازی منتشر شده که بسیار چاق و شکیته شده و این تغییر چهره کاربران را شوکه کرده است.

حمید گودرزی

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش

حمید گودرزی متولد ۲ آذر ۱۳۵۶ در بروجرد ، بازیگر و مجری تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد که تابحال سه بار عاشق شده و دو بار ازدواج کرده که یکی از آنها به طلاق ختم شده است.

خانواده و اصالت

حمید گودرزی در یک خانواده ۴ نفره بدنیا آمده و تنها یک خواهر دارد، اصالتا لر می باشد و پدرش تاجر بوده و با مادر خانه دارش ۱۴ سال اختلاف سن دارد.

از پزشکی تا هنر

می خواستم پزشک بشم و در کنکور تجربی هم شرکت کرده بودم اما یک روز فیلمی از مهدی هاشمی در جشنواره فجر دیدم که سیمرغ می گرفت. با دیدن آن فیلم بدجور شیفته او و حرفه بازیگری شدم به همین علت تغییر مسیر دادم و در کنکور هنر شرکت کردم.

حمید گودرزی (Hamid Goudarzi) از بازیگری تا اجرای کودک شو

شروع با تئاتر

سال ۱۳۷۸ در ۲۲ سالگی از تئاتر های دانشجویی شروع کرد و بصورت حرفه ای در اولین و آخرین تئاتر زندگی اش در نمایشی بنام «کشتی اسپرانزا» بازی کرد.

در جلوی دوربین

اولین بار در یک نقش کوتاه با فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی در سال ۱۳۷۸ جلوی دوربین رفت و در همین سال با سریال «دانی و من» وارد قاب تلویزیون شد.

شهرت

در سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۵ ساله بود با نقش فرزاد در سریال «مسافری از هند» به همراه شیلا خداداد ، بهنوش طباطبایی و الهام حمیدی به شدت به شهرت رسید.

ازدواج و ماجرای آشنایی

حمید گودرزی در ۲۰ شهریور ۱۳۸۳ با دختری به نام «ماندانا دانشور» ازدواج کرد که آشنایی این دو از ساختمانی در میدان آرژانتین که همسایه بودند شروع شد. ماندانا متولد سال ۱۳۶۷ می باشد آن زمان دانشجوی کارگردانی و ۱۶ ساله بود.

علت طلاق

این زوج سال ۱۳۹۵ بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند، گودرزی می گوید همسرش علاقه ای به زندگی در ایران نداشت و می خواست از ایران برود.

ازدواج دوم

حمید گودرزی تیر ۱۳۹۸ در مراسم نوزدهمین جشن حافظ از همسر دوم خود رونمایی کرد ، ایشان از چهره های هنری نیستند.

عکس و بیوگرافی حمید گودرزی مجری و بازیگر

حمید گودرزی و همسرش

کدخبر: 936536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟